|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Yatooil: Dem var rätt snygga men dem som Sebbiis länkade till slår dem med hästlängd ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Håller med Svebba. Gillar du fälgen så köp den, priset var ju bra om original priset stämmer. Ang. däcken, är de skit så tar de ju snart slut, om annat så kan man ju ganska lätt slita ner dem med en M. Hur är det med brädden? bredare bak en fram eller samma dim? Någon hackade på färgen, trist grå!, ja men det är väl bara att lacka om! Gillar du fälgarna, och du har pengarna, så tyckar jag att du ska köpa dem, oavsett vad vi på forumet tycker. Z3MPOWER |
|
| den var rätt snygga men jag skulle inte ha sånna på min bil | |
|
Grupptrycket är tydligen starkt även här.. he he /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Tja!! tycker dins 19" evo fälgar är mycket snygga och passar verkligen in på din Z3..de andra 19" fälgarna som satt på den silvriga m3 var också fina..blir ju att man tröttnar lite på sina egna fälgar och sen när man ser några andra så är dem helt plöstligt mycket finnare..alltid roligt att byta, själv har jag precis blivit BMW ägare för första gången, en Z3 2.8 -97 med 6900 mil på mätaren. hämtade faktiskt den i växjö... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.