|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har planer att importera en bmw i Mars-månad. Nu undrar jag ni som har importerat bil , hur har ni hittat dom? Genom nätet, tidningar, eller släktingar/vänner?. Har själv kollat på Mobile.de, men den verkar inte vara så bra. Finns det några andra sidor på nätet, typ som BLOCKET där dom säljer bilar. Vill gärna ha lite vägledning för att hitta en lämplig bil. Bilen jag har tänkt mig är en Bmw 320 94-96 m. bra utr. Schysst om ni kan skriva lite vart man kan hitta bra bilar. Mvh Jan. | |
|
Vad är det för fel på mobile? På vilket sätt är blocket bättre? |
|
|
BjörnB: Jag har inte sagt att det är nåt fel på Mobile,eller om den sämre än BLOCKET. Har du läst vad jag har skrivit egentligen?. Jag vill bara veta om det kanske finns andra sidor än Mobile. Vill gärna veta vart ni hittar era bilar. Mvh Jan. |
|
|
Tjena !! Hittade min tidigare M3á på BMW.de (Den var även annonserad på mobile.de) Mvh Jimmy |
|
|
Klar jag läste ditt inlägg. "Har själv kollat på Mobile.de, men den verkar inte vara så bra." Låter precis som du inte tyckte mobile var bra. kolla: Länk Eller använd sökfunktionen: Länk |
|
|
Jag har prövat olika sätt på alla mina importbilar; Ford Probe 24V-93 nov-97 Tidningen DAZ BMW 735i 5vxl-87 aug-00 mobile.de BMW 540iM 6vxl-96 feb-mar-02 bmw.de BMW 540i 6vxl-96 jan-feb-05 autoscout24.de, privat säljare ej inköpt, blir till helgen. Det allra viktigaste är att säljaren är vettig och går att lita på och som tips köp hos auktoriserad handlare om du inte är proffs, det har jag lärt mig den hårda vägen, dom två första bilarna var inte i bra skick och kostade stora pengar i reperationer utan att för den delen bli i bra skick i till slut. En 320 E36 94-96 skulle jag leta efter antingen på bmw.de eller köpa från privatperson, brukar gå en bra uppfattning från annonsentexten i det fallet. Vad sägs om denna 320?, ser vettig ut i mitt tycke. Länk Mvh Stephan |
|
|
Hos Påarps bilar, där jag kan tänka mig att köpa fler gånger i framtiden. //Palle |
|
|
En 320-94 är det rätt meningslöst att importera.Det är lika billigt att köpa en här. 325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99,328i-98,328iM-99,330iM,mm |
|
rsarits |
Mobile.de Det hjälper att frun pratar flytande Tyska, det underlättar när man frågar ut handlaren och prutar. |
|
Palle: Har påarps bilar någon hemsida??? |
|
| Rang: Länk | |
|
Tackar!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.