|
|
|
|---|---|
|
Är det någon här på forumet som kan tipsa om en BMW M3 E46 som kan finnas tillgänglig för försäljning. Den behöver inte ha motor, dörrar, huv, kofångare, speglar, inredning etc. Kan i princip vara rätt så smälld bara den inte fått några allvarliga skador på bärande konstruktioner så den måste riktas å så. | |
|
Varför? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Han ska väl bygga om den, såklart mm. Tyvärr inte men kolla på Mobile.de, där har dom ju denna typ. Kolla även med F-bolagen. Mitt heta tipps, Hehe. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
hehe...skall skapa ett nytt kolfiber/titanmonster ;) Jag håller på och kollar F-bolagen. |
|
|
Vad är det för "fel" på den befintliga då? |
|
|
Inge fel på den befintliga men jag vill inte göra för stora ingrepp i CSLn t ex dörrar, skärmar utan testa lite på ett billigare objekt. Har precis fått färdigt alla kolfiberdelar till M3 E46 så nu skall de testas i verkligheten åxå. |
|
| Behöver det vara en M3? Hur mycket skiljer det mellan en vanlig grundkaross till e46 coupe och M3:an? | |
|
M3 karossen är bredare |
|
|
sedan är det även en vits med pappren på M3 |
|
| Gäller det även kaross utan skärmar? | |
|
Gladiatorn, orkar du får du gärna skicka iväg ett mail till mig ang. ESS. Sorry för O/T /Robban |
|
|
BjörnB; Ja det är helt ok om karossen är utan skärmar, huv, baklucka, dörrar, front etc. ZxD; Japp de kan jag göra eller så kan du ringa mig om du vill. Du finner numret på hemsidan. Vill du ff ha en baklucka csl förresten? |
|
|
Luckan löste sig sen ändå, tack iaf! :) Släng gärna iväg ett mail om du orkar ;) /Robban |
|
|
gladiatorn verkar som om denna kille vet lite om m3 e46 Länk Alpina Power! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.