AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.244

M3 -94, vet ni något?

Slänger upp en annons på en M3:a som jag tycker verkar intressant och till "rätt" pris :)

Länk

Tacksam om det är någon som vet något om den, bor typ i samma område eller dyligt. Ber inte att ni ska snacka skit om polarens bil, utan är mest intresserad utav skötsel och om den går som den sak, m.m... ni vet.

MVH Ted
Det verkar vara en fin bil tycker jag, är den bara servad som den ska så är inte 20300 mil något att haka upp sig på.

Killen som säljer hänger här på forumet en del, verkar sälja en del bilar, jag tänkte köpa en blå -93as M3a av honom i augusti -04, (behövde vinterbil)den hade oxå gått över 20` mil, skulle få den för 73`men blev sjuk och inlagd på sjukhus så någon annan köpte den, tycker denna verkar ganska fin. Som Carlen sa, kolla upp att den är servad som den ska och att slitdelar är ok så är milen inga problem.

/Micke

BmwCS nr05419
Länk
Stybbe:
Såg att han sänkt priset, har du kollat på den eller fått någon annan att göra det åt dig? Står han ska sälja p.g.a studier, tror det var anledningen när han skulle sälja den förra till mig i augusti oxå.

/Micke

BmwCS nr05419
Länk
Jag har inte vart och kikat på den. Har inte haft tid riktigt, hade dock funderingar på att åka ner i veckan. Så vi får se. Det jag är lite fundersam över är att det står att det byttes alla oljor vid typ 18k mil... har den då åkt på samma motorolja i 2000 mil? härligt i så fall.. not. Sen så ska en länkarm och en bussning bytas, frågan är ju hur den andra länkarmen mår? Ska den säljas pga studier? hmm.. och ändå är han öppen för byten.

Man får väl göra en bedömning när man är och kikar. Jag har dock svårt att lägga bort utseendet när jag ska bedöma tror jag. Hade den vart någon annan färg och andra fälgar, då hade jag inte brytt mig alls, troligen tänkt att det var något fuffens. Men svart och med dom fälgarna får jag rysningar.. så jag vill ju gärna kika på den och önskar att den är i kanonskick (vilket den nog inte är).
Visa användare
63
jandreas
335ia -07
Stybbe:
Verkar det inte skumt när han har dragit åt alla slangklämmor runt insuget och rengjort bränsletryckregulatorn? Kanske inte bilen går som den ska och han tror att det beror på bränslesystemet? Varför skulle han annars göra nånting sånt? Har du pratat med honom på telefon om hur bilen går?

M3 Coupe -96
Jandreas Hjertman Sundström :)

Jo det har du helt rätt i, lite underligt verkar det ju. Du borde komma ner och hälsa på nån gång, så kan vi åka ner och kika tillsammans.. hehe :).

Om jag ska neröver till veckan så ska jag stanna och kika på den, då det ligger på vägen. Annars så har jag inget större intresse. Men men, den kanske går väldigt bra och så.. man vet ju aldrig, men tveksamt dock.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.