|
|
|
|---|---|
|
Skulle justera strålarna på mina spolare och rensa med ett nål och då ser jag att det växer nån sorts mossa runt om spolarmunstycket!... Det är ju urgropning runt om spolarmunstycket, så där var det helt grönt, och det är mitt i vintern... Hur kunde den överleva?...Usch! Nu ska jag rensa där oftare... Är det tecken på att våren är här eller har BMW så bra dygnet-runt-uppvärmda spolare? Eller för att jag använder för svag spolarvätska kanske? :) BMW 4EVER! __ Länk | |
|
Du kanske borde fundera på att börja tvätta bilen lite oftare ;-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Du kanske kan fixa några mossätande myror...:-) /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Hahaha! Jag tvättar bilen ganska ofta, men jag kanske ska använda avfettningsmedel över hela bilen oftare...:) Det måste vara beviset på att jag verkligen är en riktig "miljövän"! Jag använder bara "snälla", miljövänliga kemikalier, så mossan tycker om just min bil, hahaha... :) Fast jag vill inte upptäcka ett fågelbo på biltaket imorgon, bara för att jag är miljövänlig... BMW 4EVER! __ Länk |
|
|
Kanske får sluta blanda VäxUpp i spolarvätskan.... :) Oskar |
|
|
Jaa! Just det, jag hade ju växtnäring i spolarvätskan, jag som trodde att den rengjorde bra....:) BMW 4EVER! __ Länk |
|
|
Många gör det felet...är en utbredd missuppfattning *ler*. Flaskan liknar TurtleWax SuperSikt. Oskar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.