|
|
|
|---|---|
|
Har en otroligt fin M535 med drivlina samt motor från M5-E28. Röd, lucka, sportskinn. Ej vinterkörd sedan 1994. Skall tyvärr kanske sälja den för att flytta utomlands. Vad kan denna bil vara värd? rodge dodge Länk | |
|
Länk Länk rodge dodge Länk |
|
|
En fingervisning kanske? rodge dodge Länk |
|
|
Svårt med denna kombination.... En del kan väl "ondgöra sig" på att man ständigt har lite ångest när besiktningen nalkas :) Men säkert finns det många här som roar sig med motorbyten "titt som tätt" :) Men..tja,kanske finns möjlighet att få 50'-55'? Rolig bil iaf.. Mvh Janne. |
|
|
Sbp är inga problem då det finns en kontakt.... rodge dodge Länk |
|
|
Går nog på Janne T:s linje men ett problem som jag kan se är ju att man bara får ut på försäkringen vad en vanlig 535:a är värd om man skulle smälla. Lite trist då att kanske förlora 40000:- fast att man kanske har helförsäkring. Detta anser jag vara något som sänker priset en aning även om bilen i sig kanske egentligen är värd mer. Men detta är kanske inte något som en entusiast bryr sig om !?! /Martin Länk |
|
|
Det är ju sant men om en M535:a är i ett väldigt fint skick så är den väl värd en del original också? rodge dodge Länk |
|
|
Kring 50' tippar jag. Vad betalade du själv för bilen? /markus |
|
|
Pengar... Men det är den värd. rodge dodge Länk |
|
|
Din kontakt på sbp kanske inte är så värd för nästa ägare.. Om han inte är från S-holm... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Är så mycke värd skulle det stå... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Beror på, är troligtvis värt att åka en bit för att få den godkänd rodge dodge Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.