|
|
|
|---|---|
Ras.mus |
Ja, satt och kollade på Pimp My Ride nyss och då slog det mig att tamifanken alla deras bilar utrustas med kromade hjul. Är Aluminium helt ute när det gäller fälgar? En tanke smög sig in i huvet... Hur skulle Alpinas 20" se ut med krom? hehehe Jag vet att det är helgerån men finns det bilder på det? Det är alltså inget jag tänker göra själv men jag tror nog det kan va snyggt! Alltså, någon som har en bild på hur det skulle se ut? |
|
photoshopa en alpina fälg... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
Ras.mus |
Jo, men jag har inge krom-filter till photoshop.. Finns det något du kan rekommendera? |
|
kass på bildbehandling tyvärr... tänke mer att det måste vara lättare att fotoshopa alpina än att verkligen hitta kromade alpina fälgar.... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
en sökning på google resulterade i Länk dock inte krom.. tyvärr V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
Ras.mus |
Jag e inte heller nån stjärna på det.. Hade ju varit skoj med ett kromfilter dock så kunde man pimpat upp sin bil i datorn utan att det kostar skjortan! |
|
det finns många som kan photoshop här... någon som känner sig sugen/manad? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
Ras.mus |
Hade varit skoj att se en bra bild med hög upplösning med kromade alpina... Men det är väl att önska för mycket! |
|
Det var en kille för ett par år sedan med en vinröd 740, som hade kromade alpina 20". Bilen var utställd på diverse mässor och utställningar. |
|
| fanns en röd 740 som var med i bilsport för några år sedan. Han kromlackade sina 20 tums alpina fälgar. Tyvärr så såg det hemskt ut, blev bara för mycket. Var betydligt snyggare med org färg på fälgarna. | |
|
Ras.mus Gå in på: Länk Under bilder från träffar finns det en mapp från en dag på racerbanan kinnekulle 2002, där hittade jag ett par bilder. |
|
|
Från POWERM´s länk: Länk Länk Länk Jag tycker helt klart att det är snyggare utan krom, så låt fälgarna vara som dom är. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
Ras.mus |
Ja, fy fanken! Det var inget och hurra över! Resten av bilen däremot! Läcker... |
|
Tragiskt... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Hehe. Verkar som jag är den enda som utan tvekan hade skruvat på dessa fälgar på min 7:a. Går det att kroma aluminiumfälgar med et bra resultat? Och vad kostar det i så fall? Min kärra Länk |
|
|
Jag har en bild på en svart E38 från USA, med kromade Alpina 20-tum. Någon som kan lägga upp den? |
|
|
Såg ni regplåten... 7500 kr i dagsböter! Länk V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Är bara utställnings skyltar... Den gick här i stan och fälgarna såg mer guld än krom ut. Va tusen ggr snyggare när han hade dem original... /Johan Min bil: Länk |
|
| Jag tycker att fälgarna var snygga, men att bilen i övrigt så mindre rolig ut, stackars BMW. | |
|
Seven_ sammanfattade den bilen på ett bra sätt... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.