|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet vilken instans/företag det är som sänder ut TMC-informationen och på vilket sätt sänds den ut, går det via radion eller är det via satellit? M-Maker | |
|
Har för mig det varit uppe förut... Den är inte direkt aktiv i Sverige, funkar i Tyskland däremot. Går via Radion, SR. RDSMedd... Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Det funkar bra här med Asken, med svenska skivan så lyser TMC-ikonen och det kommer upp varningstrianglar med olika bilder på lite här & där på kartan M-Maker |
|
|
Lysande, min har bara flaggat en gång i Sverige. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Har Du kollat under inställningarna i RDS-TMC så att Du har alla olika typer av varningar aktiverade? M-Maker |
|
|
Yes of course:) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Dum fråga jag ställde Asken :), vecka före jul när det var ett j-kla snöoväder i Stockholm så var nästan hela Stockholm på kartbilden täckt av varningstrianglar, såg rätt komiskt ut ! M-Maker |
|
|
Jag använder nästan aldrig navin i sthlm, mest utanför. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Är man "lantis" så är det mkt bättre än taxikartan, mao: Bättre med nav-i-bilen än en tax-i-knät M-Maker |
|
| HElt rätt, bättre att ha nav-i-bilen än tax-i-bilen, så jobbigt med alla passagerare som ska till olika ställen. | |
|
he,he tax-i-bilen, den var bättre :) M-Maker |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.