|
|
|
|---|---|
| Luftfilterboxen på min Z3M har spruckit! Vag gör jag? Monterar öppet sportluftfilter? eller skaffar en ny originalbox? Någon som vet vad en ny originalbox kostar? | |
|
jag hade skaffat ny original box... kan du inte skärma av ett öppet filter, så kommer den suga in varmluft = du tappar effekt. kolla på Länk V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
eller Länk V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
kan det vara denna? Länk V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
| Tack för snabbt och bra svar. Hur är dessa priser jämfört med vad BMW Sverige tar betalt? | |
|
vet ej.. de borde vara lägre, annars ingen vits att handla hos dem men ring till BMW och fråga... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Ungefär halva priset. De skriver dock någonstans på sidorna att de inte skeppar utanför USA.. vet ej om det stämmer. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
varför inte satsa på liten uppgradering om man ändå måste göra nåt at saken? Det minsta du kan göra är att anskaffa en cold air intake i stället för luftburken. och om du vill satsa lite mer pengar så sky is the limit. G-power har intressanta prylar till exempel... |
|
| Ursäkta min okunskap, men vad är cold air intake. Finns det bilder, priser? Någon som provat? | |
|
Ett annat alternativ är ju att köpa en begagnad av någon som bytt till sportfilter ;0) Z MMM Coupe |
|
| Är luftburken den samma på t ex E36 320 - 328, som på min Z3m? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.