|
|
|
|---|---|
|
Vad kan den vara värd? Imp. Knappa 30,000 mil . Det mesta inom slitage delar bytt. 17" S hjul. Fint skick överhuvud taget! | |
|
En sådan rackare är tämligen iskall pga skatten ca 7500:- / år Billigt iaf ska den va ca 15k En polare köpte en fin 520 -92 24v 28000mil häromdan 15K som jämförelse bara Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Om den är lbreggad mkt intressantare!! Allt mellan 25-50 anser jag. |
|
|
Närmare 50 kkr för en tds-93? Jag tror tds står lägre än bensinarna prismässigt, tror på ett slutpris på 20-25 kkr.... |
|
| Nog ligger TDS högre i pris än bensinarna.. | |
|
Seriöst....du skall vara glad om du får 15.000:- Kanske mer i närheten av finland. Diesel är ju bara marginellt billigare än bensin och 525Tds är inte speciellt snål. |
|
|
Tobbää, prova sätt ut den för 50k om du tycker/tror den är värd det! Det kan ju inte bli värre än att du får behålla bilen. Lycka till med försäljningen! |
|
| AJg sålde min 525 tdsa touring i våras för 35000 med ny dieselpump och pump i tanken 35000-12000=23000 för en lastbilsreggad touring i bra/ok skick dock lite stressad när jag sålde hade kanske fått max 40-43 | |
| Bagarn, vilken årsmodell? | |
| åj då det var en 93 a | |
| Jag tycker 35 kkr för en 93a var bra betalt, att pumpen var ny brukar sällan höja priset så många tusen, dock så blir den mycket lättare att sälja. | |
|
Sålde min importerade 525 Td -94 med 24000 mil på mätaren igår för 32.000 kr. Nyrenoverad ac, elhissar/speglar , C-lås och elsportstolar fr M5 i svart skinn men utan servicebok. Montrealblåmet. Jag tror du kan få bra mycket mer än 15k oavsett om många här inte skulle betala mer än så. sw |
|
|
Jag gissar att en hyfsat fräsch 525 tds ligger mellan 25-30 k beroende på hur bråttom man har. Asken |
|
|
Tobbää: Testa du att annonsera den med ett pris du väljer själv, sen lär du se vart det bär hän !!! Får du enligt ditt eget tycke för dåliga bud så får du behålla den eller vänta nån månad, å prova igen !! Jag misstänker att du inte blir mycket klokare av alla expert råd här, inkl mitt eget !!?? :) :) Lycka till; Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Okej. jag har inte sagt att jag får 50t. det får man sällan. men 15,000 nog borde man väl få mer än så? Om man tex kolla på blocket, så hittar man då ingen för 15,00. eller? |
|
|
Mja det stämmer iofs då, men !!! Vad blir slutpriset ??? Ut med en annons så märker du om det finns sug efter bilen som sagt !! Å det är klart att man ska klämma till med nå´n tusing extra, man vet ju aldrig vem som dyker upp som köpare! Ringer det ingen första veckan så är det nog läge att sänka priset typ ! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
"LME" tycker inte att den är så törstig som du påstår, rymmer 80li och på en tank tog jag mig från luleå till sthlm. annars brukar jag köra runt 80-85mil innan jag tankar och då brukar det vara kvar ca 10-15lit. sen tror jag nog att du får ut mer än 15 för den. |
|
|
Är det en touring? Isåfall är jag intresserad men det måste vara automat. |
|
|
den är inte en touring. och inte automat heller. och jag har ångrat mig.. Vill inte sälja bettan . hehe =D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.