|
|
|
|---|---|
fjamsetramsa |
Är det då ett sk paket med uppvärmda låskolvar?? jag ska byta spolarmunstycke..finns det kablar framdraget då tro??bilen är ju i övrigt mkt utrustad så är det inte konstigt isåfall??Är det kanske ovanligt?? |
|
Uppvärmda munstycken+handtag/lås+ytterbackspeglar brukar vara ett "paket" så att säga. Har du det ena har du nog det andra. Som du säger 535an brukar vara rikligt utrustad. Om du har det finns alla kablar dragna, kolla nere vid huven där spolarvätskekablarna går upp under isoleringen för å se hur många kablar som går upp där. 3st= värme+intensiv+vanlig. Om du inte ser ngt där, ta loss isoleringen, räcker med tre clips i ovankant och tre i ytterkant och vik edan undan isoleringen, då kommer du garanterat att se om du har värem i munstyckena eller ej. Lycka till o berätta gärna hur det går samt vad du får betala för ett elmunstycke, behöver ett själv:-) *BAWORAK* |
|
fjamsetramsa |
Ok..tack..meddelar när jag kollat upp... |
|
Bör gå lätt att se utan demontering om det går kablar upp tillsammans med spolarslangen vid ena gångjärnet på huven. FP |
|
| Har inte kollat i dörren ännu, men enligt papprerna har min E34 bara speglar o spolarmunstyckena uppvärmda, står inget om dörrarna - men det har jag som sagt ej kollat "live" ännu... sen är den ju "tysk executiv" så det skiljer sig från sv-sålda | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.