|
|
|
|---|---|
|
Har ni sett den här? Länk Ganska cool, men vad har dom gjort? tagit bort ett par saker.. för det är väl knappast extra tillbehör? ;-) // Pantzare | |
|
skoja bara.. här är den riktiga länken: Länk // Pantzare |
|
|
Luftutblåsen i mittkonsollen är väck. Vreden till värme/fläkt är utbytta och så givetvis navi prylen. Vilken bil kommer den ifrån? Skulle vilja veta vad de gjort med värme vreden, det var rätt snyggt. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
En modifierad M !! Undrar hur den ser ut på utsidan ;) Vad är det för offer som gör så med sin M, hjärndöd! |
|
|
Det verkar vara den här bilen: Länk och Länk Inte alltför vackert stylad :/ /Masten Z-träff 1 maj! Länk |
|
|
vreden till värmereglage är MB, eller hur? Då är kanske anlägningen också från en merca? Observera dem små detaljerna: kromlist på sidan av frontpanelen, knappstart i cigarettuttaget, hastighetsmätare a'la MB med en illuminerad del. Mycket jobb och så sabbar han allt med alu mattor. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
yataoil: detta är inte en M !!! det är en 2.8. Kolla på kofångarna (Det sitter folger spoilerläpp på den främre och för mi okänd difusor på bakre. ) Det jag inte gillar är E46 gällar och E-46 aftermarket speglar. ush! dessutom så gillar jag inte ögonlock på en Zeta. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Gillar också värmereglagen! Och "navi-prylen" :-) Resten kunde han ha skippat! På utsidan ser den ut som stryk! kunde tagit läppen också, och interiör krom detaljerna. // Pantzare |
|
|
Den såg faktiskt ut som en M inifrån först iom de tre små mätarna under värmereglagen. Den verkar ha en digital mätare för snittförbrukning under varvräknaren också, och är det inte någon form av HUD i nederkant av vindrutan? Sen verkar det vara någon typ av projektorlysen för halvljuset också. /Masten Z-träff 1 maj! Länk |
|
|
För mycket pengar i förhållande till smak helt enkelt.... /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
MB är det ja, tyckte väl jag kände igen vreden. SLK om jag inte minns fel. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Fredrik: jag kände igen det från taxi mercor man tar lite på lyran vid 5 tiden på morgonen snarare än SLK. Men alla MB har väl samma komponenter ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
HUD'n missade jag, det är en eftermarknadspryl, jag sett någonstans... Vad i hela friden har han gjort med innerbackspegeln? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Z3C 4 ever, var ser du E46 gälarna? Kromade Z3 gälar, BMW orginal, samma som jag har, Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Fredrik: Jag tror han menar njurarna, de har mycket tjockare kromrand än vad de vanliga har. Innerbackspegeln funderade jag också på, den är verkligen "fucked up" :| /Masten Z-träff 1 maj! Länk |
|
|
Z3c 4 ever! Är det inte MB SLR speglar som sitter på bilen....?!!? Jag kanske har fel, tror jag sett dem speglarna på annons. No turboshit, just real power! |
|
|
Det är väl snarare M3 E36-speglar tror jag? /Masten Z-träff 1 maj! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.