|
|
|
|---|---|
|
Har jag gjort bort mig nu? Håller på att bygga en motor(2,5 m-20) med överladdning. Blev erbjuden att köpa spridare som skulle "flöda" bättre än mina original, nu till min fråga vad har jag köpt för något. De är helsvarta med en grön rand mitt på de nummer jag kan hitta är 1731357, D3762FA och 0303. De sägs komma från BMW 850-91, men räcker de till 300 hk, oj det blev ett långt inlägg | |
|
Om dom kommer från 850 som har 12 spridare och 300 hk så räcker dom aldrig till 300 hk med sex st.Dom är säkert inte större än dom du har.Kolla på www.bsmotor.com dom har flödestabeller utlagda.Kan fixa spridare som garanterat räcker till 400 hk åt dig billigt.Maila mig på tarvhacka@hotmail.com om du är intresserad. Tarv |
|
|
De är lite svåra att kolla upp, jag är lite osäker på märke. Hade det varit Boschspridare borde det vara ett Boschnummer på dem, men det brukar börja på 280 --- --- och något sådant nummer hittar jag ej. Vad kan det vara för märke på dem(de ser ut som Bosch) |
|
| Ingen som vet hur mycket de flödar eller vad det är för märke på dem? | |
| Nu vet jag märket på dom LUCAS men till dom hittar jag inga listor på hur mycket de flödar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.