|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Confucious say: Man who run behind car get exhausted. | |
|
Fort går det! Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Hans-Joachim Stuck är verkligen en jävel på att köra. Gillar även klippet där han kör X5 Le Mans. MVH / Jacob |
|
| Vilket transmissionsljud! Får gåshud! :D | |
bmw alpina b3 |
herregud hur fort går det på rak sträcka vad tror ni 350 |
|
jisses // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
bmw alpina b3 |
såg ni när han körde om den gula bilen på raksträcka där gick det fort ojojoj |
|
Jäklar så han kör! fy f*n! Undrar vilken hastighet han kom up i på rakorna. Sen var det något i....kan det vara växellådan som ylar så in i bomben, varvar ju sjukt! Det var en kul film. Bortsett från att sista bilen nog var en Z3MCoupe som han körde förbi och det såg ut som den stog still! Z3MPOWER |
|
|
Jävl*ar va snabbt det gick, bra förare oxå :) BMW- När du älskar att köra |
|
|
Tror han har kört där förut... /Rickard |
|
V12 LeMans |
z3mpower : det är raka kuggarna i dreven på racinglådor som låter , raka kuggar har högre hållfasthet(om jag inte kommer ihåg fel från gymnasietidens teknologilektioner) än sneda kuggar , men sneda kuggar som används på gatbilar är tystar . (ska bli kul att se hur snabbt man kan köra med M3 GTR på nordschleife i kommande tv-spelet GT4 , Länk ) |
|
Verkar som om filmen inte säljs nu längre. Här kunde man tidigare köpa originalfilmen (DVD) med denna M3 GTR. Länk MVH / Jacob |
|
|
nej den är slutsåld och kommer inte säljas mer enligt uppgift. Däremot finns en film från samma marknadsplats då en blå gTR kör. Den går helt sjukt fort. Den kan jag absolut rekomendera. Inga fler karosstips innan tappar topic ? |
|
|
sorry guys :/ hade dålig koll på topic själv öööh befann mig i fel tråd mitt pucko... |
|
|
Helt sjukt vad dom GTR-bilarna skjuter på! Man sitter ju själv med hjärtat i halsgropen här vid skrivbordet, undrar hur det är att manövrera en sådan best i dessa vansinniga hastigheter på riktigt. Snacka om skicklighet! Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
maserati |
varför känns det som att dom "spolar" fram filmen något. Det kanske går så snabbt som det ser ut isf e det otroligt snabbt. |
|
maserati, Filmen är INTE framspolad. Så fort kan det gå med en riktig bil och en rutinerad förare :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
maserati, Du ser väl hur han FLYGER förbi dom andra bilarna (och det är ju inte direkt kattskit han kör om). Lätt verklig hastighet, eller så har dom sagt åt alla andra på ringen att "håll halva farten nu för jag ska filma" hehehe Sjukt fort går det. Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
Varvtiden stämmer med den officiella tidtagningen från kvalet så det är helt klart inget fejk. |
|
|
Alright, Länk blir bättre då? |
|
|
"herregud hur fort går det på rak sträcka vad tror ni 350" bmw alpina b3: Toppfarten är 165mph, vilket borde resultera i 265km/h. Kan ju ifos ha annan utväxlning på slingan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.