|
|
|
|---|---|
|
Har precis köpt mej en 328iA med det näst största ljud paketet i. Alltså inte HK-paketet. Problemet är det att ljudet bara blir borta när jag har spelat en stund ca 15min, stereon fortsätter att gå, kan välja låt, ändra skiva i växlaren...det kommer bara inget ljud. Hjälp!! Tacksam för snabba svar.... | |
|
Usch, låter svårlöst... Mvh |
|
|
Jo...något konstigt är det ju. Tror själv att det kan vara någon lödning på stereon eller steget som släpper när det blir för varmt, sen när det blir kallt igen så sitter det ju....är bara en tanke. Är öppen för förslag..... |
|
|
kan kanske vara en överbelastning på¨förstärkaren, antar att det är ett inbyggt på ett så pass stort musikpaket. Har haft det problemet själv. Alpina Power! |
|
|
Jo...det sitter att en förstärkare någonstans. Antar väl att den sitter i skuffen, men var? Hur löste du ditt problem? |
|
|
Hmm...tvättade bilen igår. Stereon gick hela tiden medans jag tvättade i 1h 20min...då funkade den. Jag blir knäpp! Snart slänger jag ut dreten.... |
|
|
På min E36:a ligger förstärkaren på vänstra sidan i skuffen bakom isoleringsmattan. Kolla där! Peter Mvh/ Peter Hemsida: Länk |
|
fjamsetramsa |
Ngn kortslutning på ngn av högtalarekablarna.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.