|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Lundqvisten: Tack för tipset ja ska se om ja kan justera kofångarn... Peter: Nej absolut inget fusk-system Peter... Vad tror du om mig :( Det är 2X2,5" från katten o bak.... dock är den en liten extra sväng på det högra röret som skapar lite lite mer mottryck o det gör att de ryker lite mindre på höger sidan på tomgång.... --- /Chrille |
|
|
Visst var det din bil som var utställd på Elmia deejaywasp?? =) Såg grymt bra ut med inredningen bl.a. också! Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
Snyggt bygge!, har du inte någon för och efterbild? + hur mkt plåt har du bytt? Bmw 325 -88 |
|
STi |
deejaywasp Såg din bil på elmia, såg redigt trevlig ut... Lite frågar om din bil bara. *Byggtid? *Utrsutning? *Sänkning 60/40 eller? |
|
deejaywasp!!!! Var det din bil som stod utställd på elmia i helgen??? såg ut som din fast med dekaler. Den va het i allafall.. |
|
|
Mycket fin! Även jag tycker att det skulle vara skoj att få se hur den såg ut före bygget.. Mvh/Palle |
|
|
Någon som har bilder på bilen från elmia? Mvh Henke |
|
|
Jorå visst var det min bil... ja ska jobba på före-efter bilder tills imorgon... Kul ni gillade den... STi: *Byggtid? Vill ja inte en tänka på :) .... köpte den i slutet av sommaren i alla fall... *Utrsutning? Inget lyx alls... inte ens elhissar, bara det som ingick i stora m-paketet... (svart innertak,läslampor i backspegeln mm.) *Sänkning 60/40 eller? Japp... FK 60/40 fjädrar... Dock behöver ja nya bakdämpare.. den är mjuk som satan i baken... rejält jobbigt att ta kurvor lite inspirerande... :) --- /Chrille |
|
|
hejsan känner igen bilen såg den nere vid jordbro rondellen igår vi synes säkert på attollen i sommar jag kör en mörkgrön e30 touring. är lite intressera av att kika närmare på din snygga tv instalation. /andreas |
|
|
tja såg den oxå på elmia. väldigt lyckat bygge. liten fråga, såg att du klätt om stolarna, med vad och vad gick det på, fick du "kompispris" eller liknande? har nämligen en sprotinredning som måste (eller bde rättare sagt) kläs om. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
M30: Snyg o snygg installation vet ja inte... Dock funktions duglig... JaJsEm: Det är flickvännen som klätt om stolarna... --- /Chrille |
|
|
deejaywasp Vad hittar man såna damer i jkpg trakten :o) |
|
|
OK, vad är det fö material? mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Chrille: tycker att du lyckats bra med bilen. Den sticker ut i trafiken så Kör lugnt med den! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Jajsen: Materialet är från Top n trim Länk Peter: Tack, vadå har du sett mig gasa vid fel tillfälle :) _______ /Chrille |
|
|
OK, hur är det? matrialet alltså. känns det som äkta läder eller? märkt några skador än? hur mycke gick åt till stolar o baksäte? mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
gärna färg för färg, jag skall oxå köra tvåfärgat. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
För er som undrar hur det går: Lackar motorummet mattsvart: Länk Roligsak: Länk 340cc Spridare: Länk Snart dax o hänga i motorn igen: Länk _______ /Chrille Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.