|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Jo du, jag har en montreal blå har tyvärr ingen bild på bilen. | |
|
-Uppdatering- Nu är fälgarna på plus massa mer....... Väntar fortfarande på bakljus o sidobliners från realcar...... Vad tycks: Länk --- /Chrille |
|
|
jo de tar sej allt =) vad är det för mått på fälgar o däck? ser väldigt bra ut med vita fälgar och orange bil =) (synd bara att den va 4 dörrars) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
4-dörrars *applåderar!* Ser supernajz ut med 4-dörrars också! Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
Håller med bumse. Fattar inte varför så många tycker 2-dörrars är så mycket läckrare... Det avspeglas ju även på priserna, 4-dörrars ligger ju betydligt lägre i pris på marknaden. Jag personligen tycker karosslinjerna är minst lika fina med fyra dörrar... Då var det ju inte så svårt att räkna ut att jag köpte en fyrdörrars!!! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| Vilken läcker E30! Ser ut som den är på rymmen från ett DTM lopp! Lacken och de vita fälgarna var verkligen rejsiga! | |
| Skit fet bil, lycka till med den | |
|
Jens Ek: Exakt, jag vill t.o.m säga att 4-dörrars karossen är mycket vackrare! Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
Snyggt! Har du ingen bild på hur den såg ut när du köpte den? Den var väl ganska risig? Mr C |
|
|
Precis.... Det var INTE synd att det var en 4-dörrars... När jag köpte den tyckte jag samma som många andra att det var lite tråkigt, så här i efterhand tycker jag det är snyggare med 4-dörrars än 2-dörrars...... Gillar den lilla 3-kantiga rutan i bakdörrarna... Jag har ingen bild i datorn men ska se om jag kan scanna in.... har ett foto där jag precis börjat plocka ner den för rostlagning och lack.... --- /Chrille |
|
|
Nice åk deejaywasp! Och en 4 dörrars! Det gillar jag. Får man fråga var du lackera den någonstans? Måste tyvärr lacka om huven och bakluckan på min dakargula 328! Var han bra? Hör av dig på mail vet jag! Vi syns väl till Elmia och på träffen eller? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Väldigt fin deejay, man blir glad av att se den! personligen hade jag skippat ögonlocken samt haft kvar lite krom fram, återigen tänk er en Jäger meister sponsrad bil i full race dekor :)) "har för mig att jag sett det" -hmm-. Vad har du för mer för planer Deejaywasp? Never feel sorry for yourself. |
|
|
Riktigt fin blir den.. •Alpinweiß • BMW • Team PuffSpin Racing • ♥ BMW - Körlek vid första bakvagnskastet ♥ |
|
|
den ser verkligen kanon ut! väldigt härlig färg, har du tänkt tona rutorna ? Vad är det för motor i den o ska den göras något åt ? mvh |
|
|
k1mzo: Drömma kan du ju göra :) Peter: mailar dig...... turboputte: Japp det blir toning av rutor... Motorn är än så länge (tror jag) helt orginal förutom ett konfilter för ljudetsskull.... Det verkar gå väldigt bra för att vara orginal.... Ketchup effekt utan desslike.... Man får fan putta på under 4000prm :=) O ja visst blir det turbo...... Dock ej till denna sommar... --- /Chrille |
|
|
Nu är avgasystemet klart..... Bilder... Enjoy Länk Länk Även en bild på ena sidan: Länk --- /Chrille |
|
|
Härligt jobbat! =) Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
Gemini__ |
Ser ju riktigt fränt ut, starkt jobbat! Mvh: Thomas |
Lundqvisten |
deejaywasp; Grattis, bilen ser kanonbra ut. ser dock på en av dina bif länkar att vä,sidokofångare bak, sitter för tajt mont emot bakskärmen, kommer nog mkt snart att skava bort lacken. ser även ut som att det är olika färgnyanser mellan bakre sidokofångaren samt bakskärmen. Instämmer med de övriga om att E30 fyradörrars är betydligt fräckare än en billig två dörrars. Det ser mkt exklusivt ut med fyradörrars E30. |
|
snyggt chrille! Hmm är det lite fusk system du har byggt? Som det ser ut på bilden så kommer det bara avgaser ut från den vänstra sidan! Annars ser set tufft ut! MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.