|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag kommer såklart! /// Viktor Mer mos till folket |
|
| Snart dags ! :) | |
|
Hejsan! Kan vi inte mötas upp någonstans efter vi har tagit en sväng me båda karavanerna... känns ju lite trist att inte samla ihop oss då vi blir runt en 30st ///M-bilar :) Maffigt med lite Z bmws också *ler* Mvh Tobias |
|
|
Det kunde vara kul! Skulle vi inte kunna mötas i Vaxholm i samband med vår lunch? /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
| Vi kan mötas vid glasskiosken i Vaxholm. | |
|
Masten: Kolla med "M-femman" här på forumet å kom överens om plats och tid... kan ju bli riktigt fin filmning å bilder! =) Mvh Tobias |
|
|
F-n kommer inte kunna dyka upp pga flytt. Killen som äger lägenheten vill sälja den och jag har inte 2.5 millar över precis så det är bara och packa och flytta... Riktigt synd att behöva flytta just den här helgen men det kommer fler chanser hoppas jag. ---- M Coupe is the weirdest thing you've ever seen. |
|
| Jag kommer. Måste byta däck innan söndag för de jag har vågar jag inte köra på. Nu gäller det att skaffa fram stålar. Men om allting går som det ska så kommer jag. | |
| Då hoppas vi bara att regnet håller sig borta.... | |
|
Ca 15 bilar dök upp på träffen idag, kul!! Några bilder från dagens Z-träff finns här Länk För Er som inte lyckades komma med idag, så samlades vi vid Brostugan och tog sedan en tur via Gällstaö ut till Väringen på Ekerö där sköna pizzor avnjöts i solen. Åkturen sedan blev ut till Sånga-Säby på Färingsö på kurviga härliga vägar för en återsamling vid Brostugan. Tack för en toppendag allihopa som deltog, en del nya ansikten vilket alltid är trevligt. ViccoA tog priset som mest långväga gäst, ända från Skåne!!! Köra 120 mil för en träff det kallar jag entusiasm, och dessutom kul för oss 08'or att få återse Mr. Hamanns tidigare specialare. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Ja även utan bil så var det kul att vara med. Kul att se alla gamla Z-rävar igen. All heder till ViccoA för den långa resan. Caspar länken fungerar ej! Z3MPOWER |
|
|
Ny träff på gång hos motorecond http:www.motorecond.just.nu den 23/5 18.30 specialerbjudanden på bilvård och bilvårdspårodukter antibuckelknack glastec presentregn pga 10års jubileum. Vi äter som vanligt stockholms smarrigaste smörgåstårta till självkostnadspris. Mer info i separat tråd. Välkomna. Asken |
|
|
z3mpower: Prova denna istället Länk . Något säger mig att ViccoA fortfarande vilar ut efter 60-milafärden hem efter träffen :) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
*skrattar* Vilan blev inte så lång, men var inte hemma så sent, vid 23 tiden och hemresan inkluderade en fortkörningsbot och en timmes stopp för lite mat. /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
ViccoA Låt mig gissa, Nyköping eller runt Linköping! Hur mycket blev boten på? Du får behålla körkortet eller? Ska du till Mantorp den 21:a? Tänkte jag skulle få ut min bil tills dess. Någon annan Z:a som ska ner? /Richard |
|
|
Ska försöka få in Mantorp i planeringen. Runt Linköpingm precis. Snutarna där är väldigt nitiska att ta fast fortkörare på E4:an. Körde 26 km för fort i snitt över några 1000-meter , då bromsade jag ändå rätt kraftigt mot slutet. Så förmodligen rent flyt att jag klarade kortet. /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Vad var det för bil snuten hade? /PG |
|
|
Richard: Du måste ha stöd för ÅÄÖ i webadresser i Din läsare för att den första länken skall funka. ViccoA: Trist, tyvärr nåt man får räkna med om man kör för fort kring Linköping.. :-( /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
pgr69 -> "Målad" 9-5 kombi. /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Caspar: Hur skaffar man sig stöd för ÅÄÖ på webadressen??? Z3MPOWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.