|
|
|
|---|---|
|
Var idag och tittade på denna bil. Den är importerad och har 5900mil på mätaren. Firman som säljer den är seriös och skicket på bilen är faktiskt väldigt bra. Den har inga skavanker samt att inredningen känns riktigt fräsch. Antagligen så ingår 2års fri service på denna bil samt 3 månaders garanti. Då är det ju helt plöstligt värt lite pengar trots att den är importerad. Så vad är ett rimligt pris? Länk | |
|
Har du kollat föräkringskostnaden, jämför med en Svensksåld. Andrahandsväret är ett annat bekymmer som kan vara viktigare att fundera på. //Stefan |
|
|
350.000:-, max //Stefan |
|
|
TWR: Tror som STefanL max:350 som slutpris verkar finnas väldigt många ute nu. |
|
|
Jag tror faktiskt att 350` är för högt pris. En tidigt 01a med nästan 6000 mil på mätaren. Jag skulle tippa på 330`. Är du säker på att du får 2 års fri service? Jag tvivlar på det. MVH / Jacob |
|
|
Man får oftast vad man betalar för. :-) Vaddå 2 års fri service? /RS2 |
|
| Två års fri service lär knappast ingå, bilen är redan över tre år gammal och dessutom importerad. | |
|
Ingen som tänkt att handlaren slänger med 2 års fri service? Det är ju ganska uppenbart att det inte är det svenska fria servicen som det rör sig om. Är detta en aukt BMW ÅF? De verkar ju vilja framstå som det hur som helst på framsidan. Vet ju att det har varit strul med asplunds. Angående bilen. Svårvärderad. Runt 340.000 kanske? |
|
|
Inte direkt svar på dina frågor............men jag har köpt min M3 -02 av Auto7h, som ÄR aukt BMW ÅF. Jag upplevde dom som väldigt seriöst och tillmötesgående. Kan låta som om jag jobbar där, men faktum är att jag sällan känt mig så viktigt som kund på en bilfirma. Någon fri service fick jag inte, men jag lyckades att få 6 mån garanti på min bil. Det är en -02 och svensksåld. Vet ej om det kan påverka för att få garantin förlängd. Denna bil är med största sannolikhet en inbytesbil, och då vet jag att deras marginaler är ganska små. Men säkert kan du få den för 350-360. Kan också säga att bilen stått till salu sedan jag köpte min, och det var i nov -04, vilket säkert påverkar priset?? Lycka till! |
|
|
350' låter vettigt |
|
| När jag skulle köpa M3:a besökte jag Auto7h och det är den seriösaste ÅF jag har varit i kontakt med. Väldigt trevliga och kundfokuserade. Nu köpte jag ingen bil där men... | |
| 350 låter lite högt iofs då jag är intresserad av kontantköp. Skall ev ge dem iett bud nästa vecka så får vi se om de hänger på. Det ingår som sagt 2år eller 2000mil fri sefice på denna bil vilket är bra. Men så har vi ju det här med försäkringen, får ringa och höra skillnaden. Tack alla för inläggen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.