|
|
|
|---|---|
| jag undrar om z4m kommer komma..tiden börjar ju rimma iväg så det bprde ju komma en snart om den nu ska komma.. | |
|
Z4 3.0 är redan en så otroligt fantastisk bil, speciellt nu med nya 258hk motorn eller med en Kelleners uppiffning av gamla så det kommer inte att behövas någon M modell!! Ps. Hela detta inlägg var avsett för att göra Hobbe glad och få med mig på hans världsberömda julkortslista!! :-) Ds. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Noterat ! Z3M gjorde sin debut på Parismässan om jag inte minns fel så kommer det en Z4M i år så lär den dyka upp i Paris. |
|
|
..också ett resonemang... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
| jo visst räcker 3.0 till men det vore ju snyggt med en m-modell..jag tror även att z4m skulle sälja bra speciellt i usa | |
|
Räcker till vaddå? Att klippa gräset med? Eller köra runt på golfbanan med? Näe hit med en riktig motor så får nog lille Beppo jobba ännu mera..... :-) |
|
|
är inte det lite onödigt med en till tråd i detta ämne? jag tror detta har diskuterats i 10 trådatr på detta forum, senast i en mastodonttråd på 5-6 sidor. Kan inte du Jerry ta fram dem gamla trådarna i stället för att starta en ny på samma ämne? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.