AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
804

USA blinkers

ri
40
rille.r
740ia-97 step,tv/nav
Jag skulle vilja ha mina fram blinkers till att lysa hela tiden när ljuset är tänt precis som på amerikanska modeller, finns det någon som har en förklaring till hur jag ska bära mig åt, eller det går inte?
an
643
anlima
735iA -87
Det finns ett mekartips "Fixa USA-ljus", kolla där så tror jag du finner vad du söker.

/Mats
ri
40
rille.r
740ia-97 step,tv/nav
Tack för snabbt svar, men det såg lite för avancerat ut för att jag ska göra det själv, sen vet jag inte om det fungerat att göra så på min E38 då jag inte har den funktionen men reduserat ljus i blinkersen när parkeringsljuset är sönder. //Rille
ri
40
rille.r
740ia-97 step,tv/nav
Tack för snabbt svar, men det såg lite för avancerat ut för att jag ska göra det själv, sen vet jag inte om det fungerat att göra så på min E38 då jag inte har den funktionen men reduserat ljus i blinkersen när parkeringsljuset är sönder. //Rille
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Ett landanpassat option så det bör gå att fixa med en DIS omprogramering. Inte vad jag förstår vad du skall med det till, när du ändå kommer att få ta bort det en gång om året vid bes. eller riskerar att få böter för det om du blir stoppad. Som sagt ditt eget val...

Mvh. Patric
Min E38
Länk
BMWCS #4598
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.