|
|
|
|---|---|
| Söker som sagt en bild på en z4 (helst silver) med 19" m3-alu.... Har själv letat förjäves..... | |
|
Svårt att hitta, här är en med 18" iaf: Länk Mvh Henrik |
|
|
Verkar omöjligt o hitta.... soda: tack för hjälpen iaf.. |
|
|
Hittade en Z3 m-roadster med 19" M3 E46 hjul också: Länk En bild till: Länk Passade riktigt bra på Z3:an tycker jag, skulle nog sitta riktigt fint på en Z4 också. Mvh Henrik |
|
|
Huga... näe inte var det snyggt på en Z3... alldeles för platt och för lite djup i fälgarna, kanske bättre på en Z4 med lite kantigare linjer... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
| 19" är en tum för mycket på en Z3:a. | |
|
Du är bara avis Hobbe!!! Bara man byter bromsarna till 19" skivor för 130K hos G-power så är det perfekt!! Dessutom behövs lite bättre bredd än de som var på Sodas bilder,, fattas flera cm till ytterkanten.. Inte snyggt... /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
| Tyvärr inte avis, bara utustad med bra smak ;) | |
|
:-) /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Vad tycker ni om Breyton Magic med polerad kant på min M Roadster? 265.or fram och 275.or bak? Givetvis också detta 19" Jag ska åka och kolla på ett par i veckan iaf, kan nog bli snyggt MVH |
|
|
Yatooil: Är svag för Magic modell R med splitbultar, det är mitt val. Finns schyssta kopior på Bil o motor i Taberg på börsen. Vet dock ej hur tunga dessa är, garanterat tyngre än original men allt är ju en kostnadsfråga... Mats |
|
|
Yatooil: 265 fram och 275 bak känns iallafall som ett vansinnesval... max 245 fram och sedan 275-295 bak så blir det bra. Det kommer inte att gå att köra en bil med 265 fram på svenska spåriga vägar. Vad är det för fälgbredd?? /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
| Länk duger den här | |
|
Nä fan Caspar. Jag skiter i dom där Breyton Magic. Vet inte riktigt vad jag vill. Köpte hur som helst ett par nya bakdäck till mina 17" orginal...kör på det till jag bestämt mig ;) MVH |
|
| Tycker faktiskt inte E46 M3 fälgarna gör sig något vidare på Z4. | |
|
acey: Kan bara hålla med /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.