|
|
|
|---|---|
|
Tänkte försöka mej på att svetsa ett eget turbo grenrör till min E30 325:a. (m20b25?) Ej rostfritt. Vilken dimension ska det vara på röret? och vart finns det att köpa, gärna nära sthlm...? Börjar bli förstort sug efter turbo nu : ) | |
| Köp rören på någon vvs firma.. 42mm yttermått och 2,6mm gods har jag för mig | |
| i stort sett vilken järn affär som helst.. svets böjar tror jag dom heter. | |
|
Är du seriös så köper du riktiga tyckkärlstuber.... Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
| Kolla på www.rinkabyror.se eller ring dit. Frakten bjuder han nog på inom sverige. | |
|
Tänk bara på att ni INTE kan beställa delar per telefon på Rinkaby Rör! Tro mig! Jag vet, för jag arbetar nämnligen där ;-) Men det går alldeles utmärkt att beställa material på internet eller via ett fax. Faxnumret står på ovanstående hemsida! Lycka till! Jo förresten.. När jag ändå är här.. Är det någon som har byggt ett grenrör för dubbelturbo till M30 motorn? Eller kan det möjligtvis finnas att köpa färdigtillverkat någonstans? Förlåt att jag lånade din tråd här Limo-Micke. Mvh Johan Persson, Bromölla |
|
|
RacingEdition Nu kommer jag inte ihåg om jag har sett om Izze på Länk har grejat nå' grenrör, men på Länk och Länk finns det lite bilder. |
|
|
camata Har faktiskt kollat lite på Izze´s sida. Tror inte att jag har sett någon bild på grenrör där. Men jag har kanske inte tittat tillräckligt noga. Han kanske rent av kan vara sugen på att bygga ett till nästa vinter. Jag har ju inte ens köpt bilen ännu ;-( Jag blir ju liksom inte av med SAABen. Men jag har en 535i ´90 att hämta samma dag som SAABen försvinner ;-) Sen blir det ju till att förbereda lite för kommande vinter. Får ju glida lite först över sommaren! Men tack för svaret ändå! Snabba ryck om man säger så! ;-) |
|
| Men där fanns ju på en av de andra länkarna! Man tackar!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.