|
|
|
|---|---|
|
Vart tog alla balla e30 turbo-nissar vägen? Robin med sin 600hk m20 ( den motorn är såld ioförsig), Hazze med den saffransgula 325 turbon, Billman med den brandgula med jätte ful vinge! Vart blev det av dom tro? Nån som vet om Robin har nån hemsida eller nånstans där det finns bilder? | |
|
hazzes bil e såld till åland |
|
| Hemsidan som dom hade 2bar.nu är ju bara om rally numera. Trisst :( | |
|
okey det vet jag inge om jag har flyttat uppåt |
|
|
Nu är de väl så att Rally är motorsportens motorsport... De är hel rätt =).. Dock är de lite för lite beemers i skogen, men annars är de en väldigt underbar sport!=).. var väl de jag ville tilläga ;) |
|
| wuffee: Visst är det fränt med Rally- men bmw-turbo är ballare :D | |
|
Japp jag käpte den av Hazze men nu har jag sålt den vidare till annan Ålänning, kaossen har rullat 600mil sedan Hazze byggde den och nu är det den 6e motorn som skall i, tänk om man bara kunde köra å inte bara uppgradera hela tiden.. Själv så är jag skriven i sverige så jag körde den svenskreggad men nu ska den tullas och skattas in sen är det hur lungt som hällst att åka och besikta med turbo för det är lagligt på Åland att turbokonvertera. Det finns redan en 325 tic som är besiktad där dom har sktrivit i papprena att den är turbokonverterad , sen finns det lite andrabilar tex en Sierra 1,6 som är konverterad till 2,8 tic samt 316-88 som är konverterad till m5 3,6 helt lagligt Kan även gasa hoj.. 8,62-264km/h 402m 5,63-215km/h sukka 1435cc Skandinavisk mästare 2002 tvåa 2003 |
|
|
Importera en turbokonverterad bil e inget man får göra i sverige eller? Då menar jag om den e godkänd i tex på Åland. //Mvh Lipp! |
|
| du vill inte stå som ägare på en 535 va =) | |
|
who? me? =D nått du skänker bort eller? *tiihi //Mvh Lipp! |
|
|
haha säger samma sak jag =) www.535twinturbo.com |
|
|
Lungt med turbobyggande för mej,blir en ny hoj till sommaren istället...-) Länk |
|
|
Billmans gamla har vi stoppat i min gamla maskin,med större turbo m.m. Ska bromsa den snart i VM:s bänk och hoppas på 800hk. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.