|
|
|
|---|---|
|
har läst massor om detta, men jag blir bara mer förvirrad.. asså: jag har 3-1/31 (ver17) och funderar på att uppdatera till ver 24.1 går detta? har läst att det behövs en key-cd, denna har jag tankat ner, men finns det bara en version på denna key-cd? kan jag gå från min nuvarane version dirrekt till 24.1? och varför ska man uppdatera? vad blir bättre? RS2 har nog bra koll.. //T | |
|
Har lika här undrar vad som blir bättre,för utom splittscreen. Länk |
|
|
Hallå... efter att noga studerat alla inlägg ang. nav uppdatering, där dom flesta hade lyckats perfekt bestämde jag mig för att göra samma sak. brännde ver 24.1 samt key cd.n, ut i bilen o ladda in skivan... .... men det kom ingen stapel... den blev bara svart... efter ca 30 minuter insåg jag att nått gått galet.... och att jag troligtvis skulle bli tvungen att åka till en verkstad o skämmas som en hund, jävla hemapulare... startade om bilen o se där, den lever, med mycket sämre upplösning och UTAN gps val... så funkade den i allafall... allt utom navin...den var död... deprimerad o ledsen beslöt jag mig för att gå in o bränna v18 o testa igen... det kunde ju knappast gå mer åt helvete...eller?? clone cd, 1xspeed. ... ut i bilen igen... in med skivan.. vänta på döden....men sen så stog det "software upgrade" och en stapel kom fram...haha.. jag kanske kan lyckas att återuppliva den i alla fall.... funka perf. reboot, in med key-cd. reboot. o se på fan. en helt ny meny öppnade sig.. mycket frächare än den gamla o med splitscreen... sååå fett.. jag misstänker att jag har haft världens tur, och jag kommer inte att göra om detta igen.... shit asså... det var nära.... //T |
|
|
Nu hade du tur. Länk |
|
| det problemet fick jag också med 24.1! V 24 funkade dock klanderfritt - och tankta inte ner via bittorrent - de funkar inte. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.