|
|
|
|---|---|
|
Har satt dit bakljus med vit blinkers och vita skärmblinkers. Lätt!! Hur gör man med framblinkersen? Det är NÅGOT trångt med 8:an under huven!! Ena sidan kan man ta bort luftburken, men andra sidan sitter bromsservon (tror jag det är). Hur gör man enklast? MÅSTE man plocka bort den? Måste finnas någon som gjort detta innan som kan ge mig lite vägledning... Operationen ska starta imorrn, så snabba svar är ett STORT plus!! /Kidde Nybliven BMW-ägare! | |
| Dessbättre behöver man inte plocka bort något annat än de plastkåpor som sitter bakom lyktorna för att komma åt men bra trångt är det.Man får känna sig fram till skruvarna med fingrarna.Tog mig ca 15 minuter att byta bägge sidorna. | |
|
Kidde!!! Ha så kul, jag har gjort det och det var inte så lätt >Danneman måste haft TURBO fart, för mig och Micke tog det ett par timmar!!!! KÄRLEK KOSTAR! |
|
|
Man tackar för svaren!! Ska som sagt testa imorrn, så vi får väl se hur det går:-) /Kidde Nybliven BMW-ägare! |
|
|
Räcker med att lossa på skruven å sänka ner behållaren lite.... classe_bmw------> Ett par timmar?? Vad SYSSLADE ni med?? TAr MAX en halvtimme, om man inte har gjort det förrut! |
|
|
jag fick ta bort hela spolarbehållaren för det första. Sen sitter inte skruvarna precis lättåtkomliga. KÄRLEK KOSTAR! |
|
|
Tog ca en halvtimme att byta blinkers och sätta dit ett koniskt filter. Tack för svaren jag fått! classe_bmw: Ring mig nästa gång du ska byta:-)) /Kidde Nybliven BMW-ägare! |
|
|
Du har ju fått lite vägledning, det hade inte "vi" På min nya bil sitter det redan vita så det är lugnt. Och om jag nån gång skall byta så finns alltid "DU" KÄRLEK KOSTAR! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.