|
|
|
|---|---|
| här kommer lite nya bilder på min bil !Länk | |
| Ahh, nytt insug!!! Det blev ju snyggt... Ser jäkla mycket rejsigare ut en standard insug... Vad blir det för spjäll`? | |
|
Fan va najs, hur mycket är bilen sänkt? Mvh Henke |
|
|
håller på att leta 540 spjäll ! Vet inte alls vad det är för sänkning på bilen, den satt på när jag köpte den ! |
|
| den har ca samme høyde som e30 pleier å ha med H&R fjærer, jeg har det på min e30 Länk | |
svintoleffe |
Sjyst insug. Det såg snyggt ut. Länk Min Bmw MVH Leffe |
| snyggt bygge.. det blir nog inte dumt det där...:) | |
|
tjena ! e d samma spjäll på m60 3l isf har jag till salu det finns framhjuldrift.. OCH SEN FINNS DET RÄTTHJULSDRIFT |
|
|
vad är det dära för spjäll? Finns det ett som är konstruerat på det dära sätter och passar på min? www.535twinturbo.com |
|
| m60 hybrid: vad är det för diameter på spjället ! | |
|
-->nicklas g det tycks vara 82mm vid inloppet och ca75mm vid själva spjället det finns framhjuldrift.. OCH SEN FINNS DET RÄTTHJULSDRIFT |
|
| m60 hybrid: du har mail ! | |
|
oj, ser nu att jag har formulerat mig helt fel, menar så klart hela insuget Finns det ett insug som har spjället vänt åt det håller som passar på min? www.535twinturbo.com |
|
| hurdå, som orig menar du ? det går ju att bygga som man vill, men jag är inte helt klar med mitt jag ska sätta spjället i gaveln vid termostathuset ! | |
|
ja men som ditt orginal/bmw tillverkade alltså inte det hemma gjorda. www.535twinturbo.com |
|
|
Får man mycket mer effekt med ett sådant insug? |
|
|
Vad räknar du med för effekt? Ser jäkligt bra ut detta. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.