|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Här finns en också. Bör ju finnas en 8-9 st iallafall. | |
|
9st är den sista siffran jag har hört. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
-> Spiidfriik Väldans lätt är väl att ta i? Den motorn växer ju inte direkt på träd! Dock finns det minst en "replica" som rullar finfint.... ;) |
|
|
-> Mr.Nullzwei/m3e30.se Har någon av er åkt med/kört den vita? Hur är karaktären på den motorn, var ligger varvstopp osv? Vill minnas att det satt ganska stygga kammar i den... |
|
|
Matte: tjena, joo en rullar fantastiskt fint..... Tyvärr måste den nog säljas p.g.a prioritering/arbetslöshet...... snyft, seriöst intresserade kan höra av sig till mig rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
| Neeej, vad trist! Suck, hade jag inte haft rutten studentekonomi och varit Audiägare hade jag nog köpt tillbaka den! ;) | |
|
Absolut en av de roligaste bilar jag ägt. Men det är inte säkert att jag säljer den, endast för rätt peng annars säljer jag annat. Audi-DKW??? rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag skall avyttra min p g a tidsbrist och andra intressen, seriöst intresserade kan få möjlighet att lägga bud på den innan annons läggs ut. Har ej bilder ännu men info kan fås mailledes vid serilst intresse. /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
jag kollade upp det via vv för något år sedan, har för mig det var under 10 st i a f. En sådan i fint originalskick är mycket ovanligt å fräck att ha som entusiast bil. Men vem säljer en fin M5 E28 egentligen?.. Nicke |
|
|
Spiidfriik: Vars finns de en M5 E28 i Piteå? Skulle lätt vilja se en sån IRL... MvH Björn |
|
|
-> rodge Japp, det slog slint och plötsligt var jag ägare till en A4 Avant med lite extra salt under huven.... Kul med turboknuff! Synd bara att det inte driver i bak.... |
|
|
Matte: Rent mekaniskt är det väldans lätt. Allt passar ju (mer eller mindre) bolt-on. Och jag tycker det är godkännt att "fuska" med E34 grejer. :-) Jag känner på rak arm till 5-6 såna byggen. Bjärn: Den finns (fanns ifjol iaf) på Klubbgärdet. Är importerad från nåt arabland om jag fattat saken rätt. Ägaren vistas iaf i mellanöstern för det mesta. If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
Spiidfriik: Joo, då är det "väldans" lätt! ;) Jag syftade på M88 (S38b35) och rodges bil, dvs min förra... Men det anade du säkert! ;) Vet någon vart BGM´s svarta och Jakans vita tagit vägen? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.