AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.204

M5 E28

Sida 2 av 2
Här finns en också. Bör ju finnas en 8-9 st iallafall.
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
9st är den sista siffran jag har hört.

///Jesper
-=Svenska E28/E12 Registret=-
Besök gärna: Länk om du har en E28/E12
-> Spiidfriik

Väldans lätt är väl att ta i? Den motorn växer ju inte direkt på träd! Dock finns det minst en "replica" som rullar finfint.... ;)
-> Mr.Nullzwei/m3e30.se

Har någon av er åkt med/kört den vita? Hur är karaktären på den motorn, var ligger varvstopp osv? Vill minnas att det satt ganska stygga kammar i den...
Visa användare
878
rodge
Bmw 745 e65
Matte: tjena, joo en rullar fantastiskt fint..... Tyvärr måste den nog säljas p.g.a prioritering/arbetslöshet...... snyft,

seriöst intresserade kan höra av sig till mig

rodge dodge
BmwCS #5251
Länk
Neeej, vad trist! Suck, hade jag inte haft rutten studentekonomi och varit Audiägare hade jag nog köpt tillbaka den! ;)
Visa användare
878
rodge
Bmw 745 e65
Absolut en av de roligaste bilar jag ägt.
Men det är inte säkert att jag säljer den, endast
för rätt peng annars säljer jag annat.

Audi-DKW???

rodge dodge
BmwCS #5251
Länk
Visa användare
778
BMW-beroende
535D touring -05
745ia Highline -86
MB ML400Cdi -01
X3 3,0SD -07
320D -07
Touareg V10Tdi -05
Jag skall avyttra min p g a tidsbrist och andra intressen, seriöst intresserade kan få möjlighet att lägga bud på den innan annons läggs ut. Har ej bilder ännu men info kan fås mailledes vid serilst intresse.

/BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
jag kollade upp det via vv för något år sedan, har för mig det var under 10 st i a f.

En sådan i fint originalskick är mycket ovanligt å fräck att ha som entusiast bil.

Men vem säljer en fin M5 E28 egentligen?..

Nicke
Bj
210
Bjärrn
Bmw 320i -92
Spiidfriik: Vars finns de en M5 E28 i Piteå? Skulle lätt vilja se en sån IRL...

MvH Björn
-> rodge

Japp, det slog slint och plötsligt var jag ägare till en A4 Avant med lite extra salt under huven.... Kul med turboknuff! Synd bara att det inte driver i bak....
Sp
2.188
Spiidfriik
BMW F31 335d -14
Nissan Skyline GT-R -95
BMW E21 323i -82
+ några till.
Matte: Rent mekaniskt är det väldans lätt. Allt passar ju (mer eller mindre) bolt-on. Och jag tycker det är godkännt att "fuska" med E34 grejer. :-) Jag känner på rak arm till 5-6 såna byggen.

Bjärn: Den finns (fanns ifjol iaf) på Klubbgärdet. Är importerad från nåt arabland om jag fattat saken rätt. Ägaren vistas iaf i mellanöstern för det mesta.

If you can´t drift it - ditch it!
Spiidfriik: Joo, då är det "väldans" lätt! ;) Jag syftade på M88 (S38b35) och rodges bil, dvs min förra... Men det anade du säkert! ;)

Vet någon vart BGM´s svarta och Jakans vita tagit vägen?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.