|
|
|
|---|---|
|
Detta har hänt...i lördags så ställde jag min raring på en smal gata en bit ifrån där jag bor,drog iväg med kärran på måndag morgon till jobbet (Bilia Södermalm i Stockholm)håller på att klä om, då en kollega frågar vad jag har gjort med bilen.."du har skrapmärken på hela högersidan"sa han,gick upp till p-platsen..Hela jävla högersidan, c:a 20cm i bredd var skrapad,dörrlister borta.sidoblikers krossad,...vad jag kunde se så var det inga plåtskador(tror jag) Allmän Slutsats:Kör inte på fyllan,Kör inte med en bil som du inte klarar av att hantera(bred sådan)Färdtjänstförare+förare i lätta lastbilar i Stockholm har jag sågat för länge sedan,och betyget blir inte bättre nu......sur som satan! Trevlg helg alla beamers! ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ | |
| Lider med dig... läs min upplevelse på galleriet så förstår du. Magnus Hedung, Sthlm. | |
|
Bra gjort!(Snytingen)hade gjort det samma! Det är det enda språk dom förstår...synd på bilen... Nu har jag skaffat ett garage,vågar fan inte ha bilen på gatan längre! ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ |
|
| Ja fast han kom nog billigt undan iaf... Tur att det var en parkerad bil som kom i vägen och inte ett barn eller dylikt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.