|
|
|
|---|---|
|
Kollade lite på mobile och hittade en M5 E39 där baksätets sittdynor var lite upplyfta. Kan man verkligen göra så med originalsäterna? Bild: Länk //Schnitzer | |
| Tillval med barnstol så går det utmärkt som du ser. Nackdelen är att man sitter som på en sten i baksätet. | |
|
Ska jag ha en M5 E39 så blir det nog att välja en utan. Hur kollar man det? Är det bara att känna om man kan trycka upp dynan eller hur fungerar det? //Schnitzer |
|
Buspelle |
Det sitter en liten "spak" i framkant på sätet som "utlöser" barnstolen. Dessvärre blir baksätet både hårt och fult med barnstolar, men det är naturligtvis bra att frakta barn i. |
|
Inget av intresse i M5 tycker jag, men visst kan det vara bra att ungar kan sitta där också. //Schnitzer |
|
|
Visste faktiskt inte om att man kunde ha den funktionen. //Schnitzer |
|
|
Bättre att köpa lösa barnstolar/dynor så kan vuxva människor använda baksätet när inte barn sitter där... Som Bmw-lelle skriver så är det stenhårt att sitta på som vuxen. Mvh, /Wille |
|
| Min e utan. Köper nog hellre en recaro stol åt ungen när det är dags:) Klart lillen måste få en egen racer stol med ratt:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.