|
|
|
|---|---|
|
Mor och far ska byta ut 525IAM -02:an, mot en 530 E60. Jag tycker Carbon-svart är grymt fin färg men saknar en bild på en sådan i solljus så man kan se hur blå den är, är det någon som kan fixa en sådan, annars blir det nog en silver grå och det vore väl synd? | |
|
Här finns de färger jag hittat Länk du kan klicka på respektiver bild så kommer det fram fler. /Fredrik |
|
|
Drar upp en gammal tråd nu, jag har sökt hur mycket som helst efter en Svart M5 E60, men inte hittat, och det fanns ju inga M5or i länken ovanför... Så jag undrar om det är någon som har en bild på en svart M5a snett framifrån ? :) |
|
|
Say please:) Länk Micke K. Länk |
|
|
Tackar :) Lite synd att det var mulet å bilen var blöt =/ Tänkte ha som bakrundsbild på datorn men jag tror jag behåller sen Silvriga M5an tills jag får tag på nån torr bild =) Men tack iaf. Ingen annan som vet av nån ? |
|
|
Jag tyckte den såg rå ut! Mor och far köpte en silvergrå med exklusivpaket istället för en svart/blå med sportpaket, inte lika brutal utstrålning men den kanske passar bättre till en 62 årig dam! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.