|
|
|
|---|---|
|
kolla på bilderna och på texten så förstår ni vad jag menar :) 1. Länk 2. Länk 3. Länk 4. Länk 5. Länk Skriv vad jag ska göra! ///JOhan | |
|
HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site. Kan du länka på annat sätt? |
|
| Glömde skriva att det givetvis funkar att klippa in i ett färskt browserfönster.... | |
|
sorry, men jag vet inte hur jag ska länka på annatsätt. så ni får klippa ut adressen och klistra in den igen, sen enter! ///JOhan |
|
|
Inget problem - huvudsaken är ju att man kommer åt bilderna :-) Klipp in i ett nytt fönster och må tipsen strömma in!!! |
|
|
Länk jag har råkat ringa in fel lampa där, det ska vara bromslampan, inte handbromsen... :P ///JOhan |
|
| kopplingscylinden,bör du kolla om dt fins renv sats,samt till huvudbromscylinder, o-ringarna som e gamla,varningslampan, som lyser har med bromsvätska att göra,på bilden ser det ut att det e lite för lite bromsvätska, prova att fylla på,angående spolarburken kan du plocka bort den och kolla givaren,om det inte fins givare kolla om det fins ett kontaktstycke hängande och prova att bygla den! | |
|
det ska tilläggas att det är fullt med olja i behållaren för bromsolja! det finns två kontakter som hängr och det är till 2 av de 3 pumparna...jag använder bara en nu till framrutespolningen, de andra har jag inte kopplat in då det verkar vara konstat ström på en av kontakternsa som gör att spolarmotorn går för fullt så fort man slår på tändningen. tack för svaren ///JOhan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.