|
|
|
|---|---|
|
Är lite intresserad av en vinter bil... Någon som vart och kollat på denna, eller vet något. Länk Pontus | |
|
Det där måste ju bara vara den perfekta vinterbilen hörrdudu... ;) Billig i drift, billiga delar, trygga vägegenskaper i halt väglag! |
|
|
tycker att det är synd att ha som vinter bil,finns lite billigare o bättre om man ska bara köra på vintern det är mer sommar. |
|
|
Vinterbil...... ehhhh....helgerån känns det som.... I så fall köp med de äkta 20 tumms alpinafälgarna så du får lite framkommlighet i saltslasket..... |
|
|
om du ska ha den till vinterbil så e du ute syklar inget illa menat men de finns andra vinter bilar men om du har gåt om cash så slå till den verkar vara finn i mina ögon Toni |
|
|
Den där ÄR fin. Träffade på killen i GDS-hallen senast jag var där och tvättade och jag håller med övriga, köp en annan bil som vinterbil. Men å andra sidan är det min åsikt. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag hade hellre kört med 635 än 850 på vintern. BMW CS #5139 |
|
|
Fint med alla härliga synpunkter, Tyvärr så har jag 635:an som vinter bil just nu, min förra vinter bil blev stulen, 750:n. Sånt e livet. Pontus |
|
|
Till__ Hajen Vad har du för sommar bil då?? Toni |
|
|
Toni, 635:an skall vara fin bil. Så jag e på jakt efter en 850 eller en 750 som vardags bil. Pontus |
|
Evol-79 |
Vad skulle vara problemet med att köra den på vintern? Möjligen om den är väldigt låg men annars borde den funka hur bra som helst. |
|
Ser att han har sänkt priset på den han begärde 85k för ett par veckor sedan,ser ju jäkligt fräsch ut på bilden hade jag vart ute efter en 850 hade det vart en bil jag åkt och kollat på, är nog 850:in med lägst utgånspris i sverige tror jag. ///Johan |
|
bmw,m3 |
Jag kan få den för 69990 men men så är de, |
|
Är allt ok med bilen är det väl bara att slå till!! ///Johan |
|
| E det nån här som köpte den? annonsen e borta. | |
|
Tagge: Den verkar vara prissänkt till 69000 kr. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.