|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada bmw-ägare. Hade en liten, säkert busenkel fråga, men ändå. Jag är osäker på vilken sorts Bmw-stereo jag har i min bil. Har förstått att det finns: business, proffesional, Dsp m.fl.? Hur går det att konstatera vilken stereo som sitter i min bil, rent visuellt alltså. Enligt kod-specen för bilen är den utrustad med business, men på en tillhörande instruktionsbok står det stämplat proffesional. Känner mig lite kluven. Vad är det för skillnad på dessa paket? Antalet högtalare eller? Är kvaliten på paketen bra eller mindre bra? Tacksam för alla svar:) Vh/ Kermit. | |
|
Det är två delar till stereon i alla BMW's. Själva radiodelen finns som "vanlig"= Audio, Business & Proffesional och sedan finns högtalarna (ink slutsteg) som "vanliga", Business & Professional. Det är lite olika på olika bilmodeller om alla varianter finns. Du kan alltså ha en business huvudenhet men till denna ha professional högtalarkitet. I vissa fall går det inte att kombinera helt fritt. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.