|
|
|
|---|---|
|
Jag vill ha "lagom" sänkning med lite bättre fjädring dock utan avkall på komforten, gärna progressiva kanske. Har hittat dessa hos Motornord, de sänker precis som jag vill ha och ska vara Lesjöfors: Länk men jag fick ingen bra förklaring huruvida de är strenhårda eller så där lagom... Är det nån som vet vad det är för kvalité på dessa? Är de hårda? Är inte Lesjöfors och KILEN systerbolag eller sånt? BMW 4EVER! __ Länk | |
|
Det stämmer att Lesjöfors äger Kilen. Fjädrarna håller mycket hög kvalité, och deras "standard-sänkfjädrar" är inte stenhårda, utan kan snarare benämnas som "lagom". Finns även hos Autoexperten. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Tack för ett snabbt svar Kalle! Så det är i princip samma företag alltså? Jag får väl satsa på deras "lagom-fjädrar" då, vill inte känna av varje sten på vägen me ryggen:) Det blir värre ju större fälgdimension man använder, njuter av komforten med mina 16" vinterhjul just nu, men funderar på att byta sommarhjul mot 19" till sommaren...:) BMW 4EVER! __ Länk |
|
| kjøpe min 528 med lesjö 40mm og koni fram. Komfort er det jeg savner mest...... håper å få satt inn noen originale m-fjädrar isteden ganske snart... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.