|
|
|
|---|---|
STi |
Hej, nu över vintern så har jag min bil avställd. Skulle ut och starta den i början av vintern typ när den stått i 3 veckor eller något sådant, Men det gick inte, batteriet var stendött. Laddade batteriet och bilen startade. Nu skulle testa ett par veckor efter detta och se om det var lika dant och det var det. Batteriet är nytt så det kan knappast vara det som är dåligt. Någon som vet vad det kan vara för fel? (325im -89) Kan nämna lite om utrustning,: Slutsteg är urkopplat CD sitter i men utan front El hissar El taklucka Färddator Något av detta som kan dra ur batteriet? //Tacksam för alla svar |
|
inge larm? mät och se hur mycket ström den drar ryck säkring för säkring sen och kolla |
|
STi |
Inget larm som är inkopplat för tillfället. Ja det kan jag göra, an ta med mig en tångampermeter från jobbet å testa. Kan det vara skadligt för batteriet å stå urladdat? |
|
Ett batteri ska inte stå urladdat... de kan försämmra dess kapacitet eller helt sluta ta laddning... Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.