AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.599

Vilken Huvudenhet?

32
645
328CIA
330 iAT //M -02
Är det nån som vet en bra huvudenhet som passar i en bmw e36. Vill ha en svart som lyser orange. inte helt lätt att få tag på.
Nån som vet en model?

Daniel
Hej!

VDO har några riktigt BMW-anpassade modeller.

Gå in på Länk , sedan "Sök artiklar" och därefter "Produktkatalog", och sök efter "RA CD783" En väldigt snygg enhet - jag har själv för avsikt att montera just en sådan i E34:an. Tyvärr så kostar det en slant att ligga på topp :-/

"RA CD2203" är snygg också, om man inte behöver MP3-uppspelning.

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Kalle: 3.495:- fick jag upp som pris och inte är det så himla mycket för en hu, eller blev det fel? Håller med om att den onekligen lär den passa in i en e36.

/Caspar
Bilen: Länk
Hemsa: Länk
Wa
36
Wallman
540ia-93
Hej
Som Kalle säger har VDO och VDO Dayton (verkar vara olika företag) modeller som passar BMW. Se deras hemsida vdo.de.

Den jag funderar på till min 540-93 heter cd 138 och är mycket lik en originalcd.

Några modeller kan köpas billigt på pixmania.com (svensk sida), andra från Tyskland på electronica24.de eller caraudio24.de. Frakten från Tyskland ligger på 20-24 euro. Man kan ha de flesta modellerna hemma i Sverige för 1000-2000 kr. Engelsk instruktionsbok finns till vissa modeller på VDO.de.

Hälsningar
Uffe

zp
82
zputnic
BMW 320ik Sedan -88
BMW 325i Touring -89
Hej
Finns bara en i mitt tycke.Nakamichi cd-400 alt. cd500 som även tar mp-3
Länk
Var och hämta en igår till syrrans B10.

Pris är 4995:- för CD400.

MVH Micke

Nakamichi suger rejält utseendemässigt men har väldigt bra ljud kvalitet.

Clarion har många spelare som har orange ljus.
Länk

Borde vara klockren!
Nakamichi suger rejält utseendemässigt men har väldigt bra ljud kvalitet.

Clarion har många spelare som har orange ljus.

Villken är stöldbegärligast? Du ska väl förbanne mig inte sitta och glo på spelaren medans du kör? Den ska väl låta inte sant?
32
645
328CIA
330 iAT //M -02
Groovey: kan ju inte se ut hur som helst. måste ju passa in. valet föll på en pioneer 6700

Daniel

www.autokonsult.se
Blir nog bra det 328CIA.

Men tror fortfarande att Nakan skulle passa in bäst. Fast smaken är ju som baken ;)
Bl
1.196
BlueBeemerBoy
E91 LCI 318d 2010
E36 Coupé S50B32

*328 CIA*

Kolla in på Netonnet och leta rätt på en Alpine som heter "9143" tror jag det var. Mer prisvärd (typ 1800) stereo får du leta efter...
MP3/Wma, text id, Mosfet 4x45, assnygg design (ännu snyggare i verkligheten) och "Tyskkänsla" i knapparna.... Köpte en till tjejens Golf och blev faktiskt avundsjuk på henne trots att jag gett 5500 för min Panasonic...

Mvh. B

"What we have here is a total lack of respect for the law"
(Smokey and the Bandit 1977)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.