|
|
|
|---|---|
|
Är det nya Z2 ? Baserad på 1seriens bottenplata? Kolla in klassiska M gälar från Z3M!: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Enligt den här sidan så kommer den 2007...: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Det är ganska gamla nyheter från 2002. Dem hade inte mycket rätt om 1-seriens utseende i samma artikel så även detta om Z2 måste vara lite susspekt | |
|
Ser rätt PSP:ad ut =) /eFx www.z4.se |
|
|
Intressant formulering "A roadster spun off the small and affordable 1 Series.".. Ehh 1-serien är det absolut dyraste BMW någonsin har gjort om man tittar på vad man får för pengarna... min åsikt alltså... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Caspar : ett nytt begrepp: bhp per krona? då ligger 1-serie rysigt till :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
tycker den ser ut som en blandning av Z3 (baken) Z4,Z8 // Pantzare |
|
| vilken segment skulle den bilen komma in i? Miata kunder? eller är det Pegge 206CC kunder Munchen vill åt? | |
|
jag kan inte säga att jag var så förtjust... kanske beror det på att jag inte gillar 1.serien... Z-serien är dock riktigt fina. V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Mugge: Har du blivit omvänd? Länk ;) /Masten Z-träff 1 maj! Länk |
|
|
Jag hade en Z4 hemma över en helg... det gick åt en full tank bensin den helgen.... :-) men visst Z3 var kanske inte den snyggaste bilen... men efter att man kört en Z4 så blev den mycket snyggare.. ;-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Mugge det gick åt en full tank bensin den helgen.... :-) Stog Z4:an still mest hela helgen? Z3MPOWER |
|
|
nejdå.... den rullade på ordentligt... men det ta mig f*n en snål j*vel... jag fick inte upp förbrukningen över 9.4 liter /milen. det var en Z4 2.5i... Det måste vara pga den låga vikten eller ngt.... men oj vad kul det var.... det finns vissa grejer man inte kan se på bilen utom när man sitter i den och kör.... Man måste tex ha suttit i en z4 i minst en halvtimma och sedan försöka stiga ut ur den... det är först då man inser hur lågt man sitter i den... eller när man stiger ut ur den så inser man att vänta nu... vad gör bakhjulet i ryggen på mig? som sagt går inte att förklara... måste upplevas... viktigt med bra värmepkt i en Z4, så att man kan köra nercabbat när det e kallt ute. ;-) aldrig varit med om att så många velat tävla med en... ;-) V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.