|
|
|
|---|---|
|
Vänster dimmljus gått åt pipan. Koastar 1 300 hos BMW! | |
|
Hej, Jag har funderat på att köpa nya (båda sidorna) då mina glas är rätt blästrade, men priset var lite avskräckande tyckte jag med. Kan det finnas fler på forumet som vill dimljus, så kanske vi kan förhandla oss till en rejäl grupprabatt om vi samordnar till att beställa på samma gång? Vet inte riktigt vad jag skulle vara beredd att betala, känns som om 1000 spänn styck får vara smärtgräns?.. Har någon möjligen kollat om de är billigare att beställa i USA? Mvh. /Kjell |
|
Edge Larsson |
Jag köpte i helgen till min bil och på biltema har dom för 349 kr st och dem ser ut som orginal |
|
Å tusan! Du har inte möjligtvis Biltema-artikelnumret? Stöder dessa automatisk ljusviddsreglering? Mvh. /Kjell |
|
|
Har kollat på Biltemas webbsida, de verkar inte ha dimljus för någon 7-seriemodell, bara 3er och 5er :-( Mvh. /Kjell |
|
|
Det finns inte till E38 på Biltema. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Satan om de finns för 300. Hämtade idag o de kosta 1 340kr! Åker tyväär till Italien (skidor) imorgon så har inte tid o kolla. H/Uffe |
|
|
Tjena. Jag köpte mina på Need For speed. Betalade runt 1400 för två st och är helt nöjd. Kolla länken. Länk MVH //Nedde |
|
|
Jag kan inte hitta dimljus för E38 på Need for Speed heller...? Mvh. /Kjell |
|
Scheckheft |
Hej Hos E38 måste man byta hela dimljusinsatsen. Jag skulle börja med att kolla bildelsbasen efter bra begagnade. Man kan ju också kolla på tyska ebay efter erbjudanden. Mvh Scheckheft |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.