|
|
|
|---|---|
|
Jeg skulle selge min 1990 520i, og så kom det to skumme typer og prøvekjørte den. Selv om inte var varm skulle de ruse den opp til rødmerkingen när de körde, uten at jeg rakk å protestere. Når de gikk ut av bilen røk det litt fra motorrommet, og de skulle inte ha bilen. (Selvsagt). Da jeg kjørte hjem kom først bremseslitasje-ljuset på, så kom ABS lampen på, og så hostet bilen en gang før den stoppet. Da jeg prøvde å starte den igjen sa det bare "klikk", og startmotoren gikk ikke rundt en gang. HVA HAR SKJEDD MED E34:an min! Nå er jeg uten bil og ingen vil kjøpe en trasig BMW! HJÄLP! | |
|
Trista typer! Det låter som batteriet är urladdat, laddar generatorn? Lyser laddningslampan med tändningen påslagen (innan du startar). Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Låter verkligen precis som ett laddfel. Om du luktade på röken kändes väl om det var el eller motor? Hade du en elbrand borde det gå att känna än. Kan även vara remmen som började tokslira och rök lite pga varvningen, kolla om remmen är hel! Lycka till. Vorsprang dürch Wirkungsgrad. |
|
| Regel 1: Man låter ALDRIG någon provköra ens bil om man inte följer med. | |
|
Hur har det gått med bilen? // Jögge Länk |
|
|
I morgen kommer det noen og kikker på bilen, jeg tenkte jeg skulle ta en titt og se etter om det kan være røket noen reimer. Jeg tenker også på registerreimen som jeg ikke vet hvor langt har gått. Blir toppen krass om man ryker reg.reim på M20/B20? Iofs så hadde vel starteren gått rundt selv med def. reg reim... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.