|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har stött på veckans problem! Har träinredning i min 528 -98 (E39) o skulle vilja ha tag på antingen carbon eller aluminium istället... Ringde till BMW o dom skulle ha 6.000kr för alulook. Då blev min nästa tanke hur svårt kan det vara o få tag på ett par lister på skroten... ajajaj så svårt det var. Har ringt till precis varenda en som skrotar BMW i detta avlånga land utan resultat. Är det nån som har nån bra kontakt eller idé som du skulle vilja dela med dig av??? //Niclas | |
|
Kan ordna det för 4700:- ifall du önskar... 8 lister i matt chrome som återfinns i M-paketet (enligt BMW:)) plus en stor list. (om du inte har Navi) Mvh |
|
|
Razvan Terme. Blir det även biten runt växelspaken då? //Niclas |
|
|
Ja..som sagt hela paketet.. Mvh |
|
|
o det var BMW orginal? //Niclas |
|
| yepp:) | |
| Vad går paketet loss på om man har navi? (ej 16:9) | |
|
Tror det är samma pris..skall kolla närmare på måndag Mvh |
|
|
Hey!!! Jag är också intresserad, om du kan få tag på fler då vill säga eller om Nillen78 inte vill köpa... (Skicka mig ett mail i så fall) /Hammar |
|
markus00 |
Även jag har möjlighet att få fram lister till ett bra pris. Även Titan färgen som jag själv tycker är klart den snyggaste. |
|
Vet inte vilka som var bäst, de tidiga varianterna av BMW's alu-lister var väl av mindre bra kvalitet eller? Har för mig att de tappade färgen efter ett par år eller liknande... (Rätta mig om jag har fel) Men, låt inte det hindra dig, skicka mig gärna ett mail du med (gärna med bild på hur de ser ut). Jag har varit ute efter ett komplett sett ett bra tag nu. /Hammar |
|
| Hammar..kolla dina mail:) | |
|
Tack Razvan! :-) Så det finns två olika, en alu-look och en titan? Var finns bilder att se? /Hammar |
|
markus00 |
Jag skickade precis över bilder på titan. |
ET20 |
Hej, Jag är oxå intresserad av bilder på titanlisterna! // ET20 |
|
Är det nån som har pillat bort inredningen runt växelspaken samt luckan vid cd´n? Är lite nyfiken på hur man går till väga *L* //Niclas |
|
|
ET20..kolla dina mail.. Mvh |
|
|
Birger. 16:9 kostar inget extra, har man dock 4:3 kostar det 400 extra... Mvh |
|
|
inredningen runt växelspaken är den del jag är fundersam på också. Har inte "lyckats" få loss den tidigare, vet att det finns ett par skruvar att skruva loss. Resten av inredningen är bara å' rycka. ;-) /Hammar |
|
|
Hammar! Är det bara o rycka panelen på luckan eller blir det hela luckan man måste byta? Har faktiskt inte vågat rycka för mycket i just den biten... vore tråkigt om nåt går sönder när man håller på!! //Niclas |
|
|
Nillen78: På din bil vet jag inte. Men det verkar så om man kollar på denna: Länk /Hammar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.