|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, jag söker elschema eller säkringsschema till en E36 (Coupé -97). Ska montera in elstyrda stolar, och funderar på att ta matningen ifrån cigg.uttaget. Någon som vet hur mycket detta uttag är säkrat? Har tidigare haft tabeller på säkringarna som jag numera inte hittar, så jag vet att det finns. Sökfunktionen funkar ej så därför hittar jag inget med hjälp av den. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk | |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Precis den jag letade efter!!! Kanon! Bugar och tackar Erik. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Kunde precis utläsa ifrån schemat att cigg.uttag säkras 30A precis som el-stolarna skall göra. Skönt då slipper man ju in i säkrings boxen och kladda. "Bara" att riva mittkonsollen lite smått och lägga ner en tvåledare som matning nu då. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Finns inte kablaget fördraget, så det bara är att plugga in? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Vet inte faktiskt, har inte kollat om där är ett stift som inte andvänds. Kollar ju det först naturligtvis. Har sökt tidigare ang. inkoppling av elstolar, men det verkar vara väldigt lite folk här inne som verkligen gjort det. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Erikw: har du motsvarande för E34? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
|
Mugge: Till de "mindre" modellerna: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.