|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
bmw320cab |
Får skaffa glasögon nu.. hehe samma juh... |
| Jag tycker mej kunna se en nyansskillnad på höger framskärm jämfört med dörrarna. (På den blåa...) | |
| Den feta ratten tror jag inte är original, ser ut som en M3 ratt, M5'an är en kryssare inte för taija kunbanor (även om den gör bra ifrån sig där också) | |
|
Hm, klädseln passar bra i en Z3, men inte i en M5 tycker jag. Man kanske kan byta trälisterna mot dylika i aluminium...? |
|
| "m-julle" Jag skrev ju att jag sett den omlackad där;-) | |
|
Hej alla. Köpte SJB:n idag :-). Kanonnöjd med den. Går hur fint som helst. Var det den som skulle vara omlackad? Såg iaf inga som helst spår från det. På BMW hade man ingen uppgift om någon omlack. |
|
bmw320cab |
Grattis Alexandar........ TOK SNYGG BIL.!!! Fick du bra pris ;) |
|
MM...jag är väldigt nöjd med priset :-). Saknar iof navi/tv mest för andrahnadvärdet. Men bilen är så som jag sett det helt felfri med full dokumentation vilket betyder oehört mkt. Första ägaren var en äldre trevlig man (ringde honom) som kört fint med den och aldrig haft några problem. M5 skall köras hårt. Men man vill inte helst köpa någon som en 25-åring totalt kört skiten ur i 10 000 mil. |
|
|
Alexandar: Gratulerar! Superkul att du har köpt en sådan pärla. Själv tycker jag att SJB är snygg som fasen. //Schnitzer |
|
|
Tack Schnitzer. Var ute efter en Silver eller Lemansblå. Även om jag inte bryr mig så mkt om färgen kunde jag inte alls tänka mig en svart som är vanligast. |
|
|
Alexandar: Nu vet jag inte säkert om jag har, men om du skulle vilja ha en utrustningslista så säg till i såna fall. Annars fixar jag det med tiden. //Schnitzer |
|
| Ja, tack gärna. Det vore snällt av dig | |
|
Ska göra mitt bästa! Kan dock ta ett tag om jag inte har den nu. //Schnitzer |
|
bmw320cab |
alexandar åk till Wölke´s och be om en utr lista dom fixar det gratis om man äger bilen.. |
|
Nicke_M: Ja, såg det nu sorry:) Alexandar: Jag får grattulera till en kanonbil! Jag längtar tills i sommar då jag ska försöka mej på en med:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.