|
|
|
|---|---|
| som rubriken lyder, vad är ett rimligt pris för en motronicbox till en 750 e32? | |
|
Eftersom det dräller av 750 så skulle jag inte betala många 100 lappar för en box. Inte hårdvaluta med andra ord. /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
| oki har hittat 4 st för 1200 kr på skroten, då e d ganska acceptabelt då för d e ju drygt 200 spänn styck | |
| mena 300:) | |
|
Låter rimligt, men försök pruta, tror inte de är särskilt lättsålda... /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
Paap Reeder |
... en skrot kring Norrköping begärde förra sommaren 6000:- vill jag minnas. Undras om de har boxen kvar på hyllan????? MVH /// Paap R |
Paap Reeder |
... OBS också att nästan alla årsmodeller har sin kod. MVH /// Paap R |
| Oki för när jag köper 4 st så tänkte jag sälja 2 st av dem eftersom jag bara behöver 2 st. | |
Paap Reeder |
.... är det en 0 261 200 352 samt kode 173 66 35 001 samt 078 behöver en sådan eftersom jag bränt en av mina två jag vill ha i reserv. Kan lätt tänka mig en 500:-ing om siffrorna stämmer. MVH /// Paap R |
|
Synd, sista siffrorna är 156 ist för 352 som du hade... Annars hade du ju kunna få köpa den... MVH Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.