|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad som kan ha hänt, har en E39 528 råkade komma åt torkar spaken och torkarna var frusna, nu funkar bara Förar sidan, vad kan ha hänt? det är som att någor hoppat av man kan dra passagerar torkaren för hand, Hmm hoppas det inte är något dyrt börjar lessna på alla problem nu, Tack för alla tips.. //Mvh Daniel | |
|
På min hände liknade men det var på förar sidan,då var det så enkelt att den hade hoppat ur kulleden som sitter på armen från torkar motorn. Var bara att trycka dit igen "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
Samma hände på min gamla 520. Det är dom M.Nilsson säger säkert kulleden. Dock är den kanske sliten som den var på min. Den hoppade ur igen 2ggr på en vecka. Jag tänkte köpa en ny, men jag provade först att lägga i lite fett, och sedan klämma ihop själva leden minimalt med en polygrip. Då blev det lagom tight igen. Annars har jag för mig att en ny led, till förarsidan, kostade 170.- på BMW.. /Johan |
|
|
Okej verkar gå att fixxa till själv då :) nu blev man lite gladare iaf :) någon som kan berätta om det blir mycket rivande? och hur man lättast kommer åt de, Annars tackar jag för alla svar jag fått, hade tänkt att riva det på en gång, men jobbet tar upp all tid just nu, Övertid och åter övertid *Suck* Mvh\\ Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.