|
|
|
|---|---|
|
jag vet inte vad som kan ha gjort så att förbruknings mätaren började fungera ingen då jag har gjort 2 saker som kan ha med det att göra lossade kontakten till lmm med motorn igång (motorn hoppade till och fortsatte som vanligt) och tätade här Länk mellan det lilla locket och insugningsgrenröret slangen som går dit är enligt etk´n en vakuum slang och jag har hört att förbruknings mätaren kan vara vakuum styrd | |
| ingen | |
|
hej. jag har nått liknande på min, men jag har en slang som går in genom den. Pluggade den och då blev tomgång och bensinförbrukning normal(1l/mil) fungerar klockrent?? Men det är ju bra att det funkar för dig:=) känns som att du inte blir hjälpt av mig med din fråga. Alpina Power! |
|
|
Förbrukningsmätaren är inte vacuumstyrd. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
min bensin förbrukning blev inte normal utan den ligger runt 3 l/mil enligt min nu fungerande förbruknings mätare men det tror jag att det är lamdan som är kass min är plugad på ena sidan (till vänster) och den andra slangen går till bränsletrycks regulatorn jag kopplade även ur batteriet för att undvika felaktiga värden av att lmm var urkoplad när motorn gick men batteriet har var ur kopplat flera gånger tidigare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.