|
|
|
|---|---|
|
Vad kan man begära för den här bilen? Länk Det sitter även nytt avgassystem på den och nya hjullager fram... Mange | |
|
den ser ju väldigt fin och fräsch ut... jag sålde ju min 316iT-92 för ett år sedan...då blev prislappen 29000:- och du borde ju mycket väl kunna få mellan 30000 - 45000:- i mitt tycke... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Jo, gäller väl bara att hitta rätt köpare. Mange |
|
| Lägg ut en annons på 45000. har man tur så... | |
|
Jag tror mer på 35000. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Wernblom- Köpte du denna bil av en kille från Bureåtrakten? Isådanafall har du gjort ett mycket bra jobb med bilen för det fanns som sagt lite att åtgärda på den... "BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller" |
|
|
Nej jag köpte den av en kille från Byske, han var väl i 35 årsåldern... Tror det blir att sälja den för ungefär 35-40 000. tack för svaren. Mange |
|
|
Aha, det är den! Bor själv i Byske, så jag vet vilken kärra det är tal om. /Krille |
|
|
Tror inte att du ska behöva släppa den för under 40! Hoppas jag inte iaf för den såg mkt fin ut, nice work :) Mvh Per |
|
|
Man tackar. E30 verkar ligga ganska högt, med tanke på hur gamla dom är.... Mange |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.