AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
881

Bråttom! Nån som sett dessa kjolar?

Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Hej,
har beställt ett par sidokjolar till E36:an från MDS, men nu fick jag just veta att de inte längre går att få tag på. De erbjöd mig istället dessa Länk

Så till frågan: Har nån sett hur dessa börjar se ut på en E36? Deras bild är rätt dålig och de fick inte fixat andra bilder heller. Snälla ni, hjälp mig ännu en gång! Borde ju bestämma mig ganska snart...
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Har sett mycket inom styling men kan tyvärr inte hjälpa dig när det gäller dessa kjolar... har aldrig sett dom innan. Måste vara helt nya för vår del av världen.

Lycka till

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Tack iallfall Jimmyboy,
har sökt efter bilder flera timmar men inte hittat nåt. Eftersom MDS har dem i lager tycker man ju att nån borde ha handlat...

De ser helt OK ut på bild iallfall, inte för "japaniga" :)
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Tycker oxå dom ser oki ut, även om jag själv inte skulle bytt ut mina kjolar mot dom. Men som sagt smaken är ju olika, och sen kan man ju snart tycka att M3-kjolar är lite uttjatat.

Men MDS måste ju veta vad det är för fabrikat på dom typ Rieger eller Carzone mfl.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Dom finns att inhandla av i stort sett alla som säljer kopior i Tyskland. Passformen är ju si så där. Kan lika väl passa på en corolla som på en Bmw tyvärr.

Kostar i tyskland ca 79-99 euro..
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Jo passformen lär inte va nån höjdare, men det bryr jag mej inte om. Bara roligare om man får jobba lite med glasfiberpenseln. :)

Hade M3 kjolar tidigare, och de är ju jäkligt stilrena på E36, men de börjar som sagt vara lite uttjatade. Dessutom blev jag bjuden 150€ för dem så de fick gå.

MDS säger inget om vem som tillverkar eller nåt. Tyvärr. Kanske man borde snoka lite efter bilder i Tyskland då..
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Förresten Sunken, du har kanske nåt tips på såna som säljer piratdelar i tyskland då eller? Kanske de har en bättre bild.
Jag kan ej säga säkert men det rycktas om att mds tar sina delar från länder i öst, men jag är ej säker på detta.

Jag vet av ett gäng firmor som jag kan ta hem ifrån men som sagt var så går kvalite och pris för det mesta hand i hand.

Bilder är sämre eftersom de flesta bara tar en bild på kjolarna tex eftersom då kan man ej se hur dom sitter på bilen tex, kanske skyddar sig lite mot taskig passform.
Gvetvis inget fel på kopior bara dom går att få dit och att det ser bra ut, bara köparen är nöjd så.

Mvh
ba
56
badbeemerboy
325-94
320-87
Persoligen söker jag kjolar men har valt bort dessa kjolar, tycker inte dom är så bmw stilrena eller vad man ska kalla det.
men men, det e jag

Länk
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.