|
|
|
|---|---|
|
Hejs! Har hittat en Estorilblå M3 coupé -96 hos en handlare, reg nr RLW169 Lite nyfiken på om någon här känner till bilen, eller kanske har ägt den. Kollade i bilregistret, 8 ägare sen import 2000..... /K | |
Philly |
damn, 8 ägare!? BMW |
|
Varav minst 4 säkert är bilhandlare + 9 år gammal bil = inte så konstigt? Inte speciellt ovanligt på dessa bilar med fler ägare än i detta fall. Min M3 -95 hade en tysk ägare från 95-01, en svensk 01-03, sedan jag. Det är ganska ovanligt däremot... Mvh, /Wille |
|
| Bryter man ner 8 registrerade ägare på 5 år...så kan det faktiskt stämma, OM den gått via bilhandlare hela vägen... | |
| Min hade också många ägare, men byte av finans bolag och alltid via bilhandlare. jag e fjärde riktiga ägaren. (Om jag nu minns rätt:) | |
|
mm 8 ägare sen import.. alltså har den haft fler än det åxå.. ägarna från -96 -00 räknas inte med. I och med importen.. BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
| mosse: vad hände med 328:an? | |
|
Räcker med en ägare för att förstöra en bil. En bil med 8 ägare behöver absolut inte vara sämre än en med 1 ägare. Förstår inte varför alla kollar så mycke på det. Kolla skicket först och avgör sen om bilen är värd pengarna eller inte... /Johan Min bil: Länk |
|
|
M Femman Jag insåg att jag vore dum i skallen som byter bort en bra 323 mot en äldre 328, förlorade dessutom ASC, & digitalkliman.. Inte värt det, bilen saknade dessutom s-bok.. Sparar ihop till en M3 igen! :) Siktar på en M3 Limo. |
|
|
mosse: Helt rätt! Dessutom är skilnaden mellan 323 och 328 hår fin, 1,5 sek skiljer det 0-200 km/h mellan dessa modeller! |
|
|
Mosse.. fortf inte bestämt dig? :) haha Mvh Per |
|
| Förvånade? ;) | |
|
Jsg e inte förvånad, men var orolig ett tag att de verkligen skulla fimpa M3 tanken:) |
|
|
Helt rätt Mosse! en fin M3 3.2 coupé manuell är vad du behöver... det tror jag alla som läst dina trådar på forumet håller med om:) Mvh, /Wille |
|
|
Vad jag BEHÖVER - och vad plånkoken TILLÅTER Går inte alltid hand i hand.. ;) |
|
|
prioriteringar kallas det=) BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
Ni har väl inte missat den här tråden?! :-) Länk Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Haha, jo men min första prioritering nu är att kåken behöver nytt tak...60 papp down the toilet! KUL!! :-/ | |
|
Hej! Jag vet inte vem som har ägd den M3:an men jag vet att den har gått i mina hemtrakter. Jag var framme och tittade på den när den stod parkerad och den såg inte ut att vara i toppskick, repor och allmänt nergången. Den har vit skininredning och den var väll inte i "mint condition" men den kan väll kanske vara svår att hålla fräsch? Sen ska inte en lekman som jag avgöra om den är i bra skick i övrigt: motor, drivlina etc. Mvh //Jens |
|
|
mosse, jag vet hur det är! Mitt hus bygge blir aldrig klar = inga pengar kvar till bilen! :-( Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.