|
|
|
|---|---|
|
Tänkte beställa en M3 e46 frontspoiler från MDS, som passar till e36, kostar 2999:-. Är det någon som har erfarenhet av den, angående passform och monteringsdetaljer. På MDS i Gbg vet dom inte nåt. BMW CS #5206 | |
| jag avråder dig från att köpa från mds eftersom passformen är lika med noll på deras grejjer, nu kan jag ju inte säga att just den fronten har dålig passform för jag har aldrig köpt till e36 men jag köpte e46 fronten till min e30 o likaså en "rieger" bakkjol och de var värdelös passform, har även sett många andra inlägg här på forumet som varit me om samma sak. | |
Mr M3 |
som andra skrivit avråder dig starkt från att köpa mds styling köp av dalhems eller liknade som säljer Äkta rieger mm.annrs köp en beg front o lacka om den. |
|
Försent, fronten har redan kommit, och vid provmontering verkar den passa riktigt bra. Det ända är hörnen längst ut som skall in lite, men det ser jag inte som nåt stort problem. Jag skall lacka den till helgen, och lägger väl ut lite bilder här sen, men tack för era synpunkter! BMW CS #5206 |
|
|
väntar på bilder .... helst för o efter bilder ...... BMW: BECAUSE I’AM WORTH IT |
|
|
Mommo: Ska du köpa ett riegerpaket eller spelar du bara ? Har snålheten försvunnit?=) |
|
markus00 |
Hur gick det med frontspoilern? Passar den bra? Fanns det monteringsfästen eller fick du göra egna? |
|
markus00! Det är min son som använder den här bilen, och även han som sköter den. Men det var inga problem att få på den, den passar faktiskt bra. Det fanns nån balk i originalstötfångaren som användes. Det enda som inte är löst är ytterkanterna som sticker ut lite, men det har varit för kallt för att fixa med nu. Vi fick slipa av lite kanter och fylla i med lite padding innan vi lackade den BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.